-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
Канцелярськи товари та паперово-бланкова продукція (Папір офісний А4, 80, файл А4 40мкм Преміум глянець пачка 100 шт., скоби №24/6 PRO, блок бумаги для нотаток, 75*102, 100шт., журнал реєстрації вхідної кореспонденції, журнал реєстрації вихідної кореспонденції, журнал (пустограф.), степлер 25 аркушів, скотч 18*30, клей олівець, коректор - лента Buromax, коректор - ручка Buromax, плівка для ламінування глянцева Buromax, ручки Radius, швидкозшивач пластиковий А4, зошит А4)
Оголошено тендер
3 874.00
UAH
Номер:
2ae5cef40c72415892f2713b2b230278
Ідентифікатор плану:
UA-P-2025-04-03-003363-a
Тип процедури:
Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник:
ОПОРНИЙ ЗАКЛАД ХРІННИЦЬКИЙ ЛІЦЕЙ ДЕМИДІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ
×
-
Код ЄДРПОУ:
24177223
-
Адреса:
35220, Україна, Рівненська область, с. Хрінники, вул. Івана Франка, буд. 52
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Замовник:
ОПОРНИЙ ЗАКЛАД ХРІННИЦЬКИЙ ЛІЦЕЙ ДЕМИДІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ
×
-
Код ЄДРПОУ:
24177223
-
Адреса:
35220, Україна, Рівненська область, с. Хрінники, вул. Івана Франка, буд. 52
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Очікувана вартість:
3 874.00 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі:
Канцелярськи товари та паперово-бланкова продукція (Папір офісний А4, 80, файл А4 40мкм Преміум глянець пачка 100 шт., скоби №24/6 PRO, блок бумаги для нотаток, 75*102, 100шт., журнал реєстрації вхідної кореспонденції, журнал реєстрації вихідної кореспонденції, журнал (пустограф.), степлер 25 аркушів, скотч 18*30, клей олівець, коректор - лента Buromax, коректор - ручка Buromax, плівка для ламінування глянцева Buromax, ручки Radius, швидкозшивач пластиковий А4, зошит А4)
Річний план закупівлі на:
2025
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі:
Квітень 2025
Класифікатор ДК 021:2015:
30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
КЕКВ:
2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
Дата опублікування:
03.04.2025 10:22
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Папір офісний А4, 80
Кількість
10 штука
Період постачання
(не задано)
файл А4 40мкм Преміум глянець пачка 100 шт
Кількість
1 штука
Період постачання
(не задано)
Скоби №24/6 PRO
Кількість
2 штука
Період постачання
(не задано)
Блок бумаги для нотаток, 75*102, 100шт
Кількість
2 штука
Період постачання
(не задано)
журнал реєстрації вхідної кореспонденції
Кількість
1 штука
Період постачання
(не задано)
журнал реєстрації вихідної кореспонденції
Кількість
1 штука
Період постачання
(не задано)
журнал (пустограф.)
Кількість
2 штука
Період постачання
(не задано)
Степлер 25 аркушів
Кількість
1 штука
Період постачання
(не задано)
Скотч 18*30
Кількість
2 штука
Період постачання
(не задано)
Клей олівець
Кількість
2 штука
Період постачання
(не задано)
Коректор - лента Buromax
Кількість
2 штука
Період постачання
(не задано)
Коректор - ручка Buromax
Кількість
2 штука
Період постачання
(не задано)
Плівка для ламінування глянцева Buromax
Кількість
1 штука
Період постачання
(не задано)
Ручки Radius
Кількість
12 штука
Період постачання
(не задано)
Швидкозшивач пластиковий А4
Кількість
10 штука
Період постачання
(не задано)
Зошит А4
Кількість
3 штука
Період постачання
(не задано)
Джерела фінансування
Джерело
Опис
Сума
ДжерелоМісцевий бюджет
Опис
Сума3 874.00 UAH