-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
Печатки та штампи (ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне , деталізований код ДК 021:2015 (CPV): 30192153-8 Штампи )
Оголошено тендер
670.00
UAH
Номер:
7ab2ed23ea8e4834b539ced47500870a
Ідентифікатор плану:
UA-P-2025-03-31-000436-a
Тип процедури:
Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник:
СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ
×
-
Код ЄДРПОУ:
24014538
-
Адреса:
40002, Україна, Сумська область, Суми, м. Суми, вул. Роменська, 79/2
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Замовник:
СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ
×
-
Код ЄДРПОУ:
24014538
-
Адреса:
40002, Україна, Сумська область, Суми, м. Суми, вул. Роменська, 79/2
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Очікувана вартість:
670.00 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі:
Печатки та штампи (ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне , деталізований код ДК 021:2015 (CPV): 30192153-8 Штампи )
Примітки:
Вид закупівлі (процедура закупівлі) – звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель , передбаченими постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178.
Категорія замовника Служби відновлення та розвитку інфраструктури у Сумській області відповідно до п. 3 ч. 1. ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі" – юридична особа є одержувачем бюджетних коштів. Закупівля здійснюється відповідно до норм постанови КМУ від 12.10.2022 року № 1178.
Річний план (із змінами) затверджений рішенням уповноваженої особи
( № 16 ЗД-М РП ).
Річний план закупівлі на:
2025
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі:
Березень 2025
Класифікатор ДК 021:2015:
30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Дата опублікування:
31.03.2025 08:54
Документи
Джерела фінансування
Джерело
Опис
Сума
ДжерелоВласний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства)
ОписВласні кошти підприємства
Сума670.00 UAH