-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
Послуги з поточного ремонту приміщень у Закладі дошкільної освіти (ясла-садок) №139 Львівської міської ради, що знаходиться за адресою: м.Львів, вул. Ряшівська, 25
Оголошено тендер
198 712.02
UAH
Номер:
f7f21df97e76430f9d7af4547250e4b7
Ідентифікатор плану:
UA-P-2025-03-27-009305-a
Тип процедури:
Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник:
Відділ освіти Шевченківського та Залізничного районів управління освітньої інфраструктури департаменту освіти та культури Львівської міської ради
×
-
Код ЄДРПОУ:
41321682
-
Адреса:
79022, Україна, Львівська область, Львів, вул.Виговського І., будинок 34
-
Категорія:
Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Замовник:
Відділ освіти Шевченківського та Залізничного районів управління освітньої інфраструктури департаменту освіти та культури Львівської міської ради
×
-
Код ЄДРПОУ:
41321682
-
Адреса:
79022, Україна, Львівська область, Львів, вул.Виговського І., будинок 34
-
Категорія:
Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Очікувана вартість:
198 712.02 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі:
Послуги з поточного ремонту приміщень у Закладі дошкільної освіти (ясла-садок) №139 Львівської міської ради, що знаходиться за адресою: м.Львів, вул. Ряшівська, 25
Річний план закупівлі на:
2025
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі:
Березень 2025
Класифікатор ДК 021:2015:
45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи
КЕКВ:
2240 Оплата послуг (крім комунальних)
Дата опублікування:
27.03.2025 14:30
Історія обґрунтування:
×
-
Опис обґрунтування:
Закупівля послуг з поточного ремонту приміщень у закладі дошкільної освіти №139 Львівської міської ради необхідна для облаштування кабінету бухгалтера та уповноваженої особи у зв'язку із переведенням дошкільної установи на самостійне ведення фінансово-господарської діяльності. Бухгалтер та уповноважена особа відіграють ключову роль у фінансово-господарській діяльності закладу дошкільної освіти, здійснюючи бухгалтерський облік, контроль за витратами та проведення закупівель. Відсутність спеціально облаштованого робочого простору ускладнює виконання службових обов’язків, що може призвести до затримок у фінансовій звітності, порушень у веденні обліку та інших організаційних труднощів. Створення комфортних умов дозволить мінімізувати ризики помилок у фінансових розрахунках та звітності, що позитивно вплине на ефективність діяльності закладу.
-
Дата публікації:
27.03.2025 14:30
Документи
Джерела фінансування
Джерело
Опис
Сума
ДжерелоМісцевий бюджет
Опис
Сума198 712.02 UAH