• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Канцелярські товари Код ДК 021:2015 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне

Оголошено тендер

3 496.47 UAH
Номер: 48ef07c425b54a359c502eaf806c5892
Ідентифікатор плану: UA-P-2025-03-25-014594-a
Тип процедури: Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник: ЛОКАЧИНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА
Замовник: ЛОКАЧИНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА
Очікувана вартість: 3 496.47 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі: Канцелярські товари Код ДК 021:2015 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Річний план закупівлі на: 2025
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: Березень 2025
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
КЕКВ: 2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
Дата опублікування: 25.03.2025 15:56

Документи

  Відобразити таблицею

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
сегрегатор А4 70мм одностороній зелений Офіс Центр ОС 2307-03
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 2 штука
Період постачання до 31.12.2025
Іменна табличка двостороння 100х200 мм прозора BM.6411-00 Buromax
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 8 штука
Період постачання до 31.12.2025
Швидкозшивач картонний офіс центр 0,30 мм ОС 236-56
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 50 штука
Період постачання до 31.12.2025
обкладинка справа Офіс Центр ОС 1406
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 50 штука
Період постачання до 31.12.2025
Папір офісний A-4 go copy Allround
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 15 пачка
Період постачання до 31.12.2025

Джерела фінансування

Джерело
Опис
Сума
ДжерелоМісцевий бюджет
Опис
Сума3 496.47 UAH