-
Запит (ціни) пропозицій
-
КЕП
-
Prozorro Market
Діркопробивачі з лінійкою, 20 листів, металеві; Ножиці від 150 мм, пластикові ручки з ергоном. вставками; Папки-реєстратори, А4, 350 аркушів, сині; Папка-реєстратор А4, 75 мм, картон з ламінацією, 450 аркушів, колір в асортименті; Ніж канцелярський, корпус пластиковий, ширина леза 9 мм; Затискачі для паперів 51-55мм, 12шт. в пачці; Затискачі для паперів 32мм, 12шт. в пачці; Затискачі для паперів 25мм, 12шт. в пачці; Степлери; Лотки для паперів; Фотопапір; Лоток для паперів, звичайний, вертикальний, пластиковий, А4, чорний; Скріпки металеві 50мм, круглі, нікельовані, 100шт. (код за ДК 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне)
Оголошено тендер
16 000.00
UAH
Номер:
b6881411471441c4b612128e64ce0ccf
Ідентифікатор плану:
UA-P-2025-03-21-007856-a
Тип процедури:
Запит (ціни) пропозицій
Закупівельник:
Виконавчий комітет Гречаноподівської сільської ради
×
-
Код ЄДРПОУ:
41060223
-
Адреса:
53732, Україна, Дніпропетровська область, с. Гречані Поди, вул. Степова, 1 Б
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Замовник:
Виконавчий комітет Гречаноподівської сільської ради
×
-
Код ЄДРПОУ:
41060223
-
Адреса:
53732, Україна, Дніпропетровська область, с. Гречані Поди, вул. Степова, 1 Б
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Очікувана вартість:
16 000.00 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі:
Діркопробивачі з лінійкою, 20 листів, металеві; Ножиці від 150 мм, пластикові ручки з ергоном. вставками; Папки-реєстратори, А4, 350 аркушів, сині; Папка-реєстратор А4, 75 мм, картон з ламінацією, 450 аркушів, колір в асортименті; Ніж канцелярський, корпус пластиковий, ширина леза 9 мм; Затискачі для паперів 51-55мм, 12шт. в пачці; Затискачі для паперів 32мм, 12шт. в пачці; Затискачі для паперів 25мм, 12шт. в пачці; Степлери; Лотки для паперів; Фотопапір; Лоток для паперів, звичайний, вертикальний, пластиковий, А4, чорний; Скріпки металеві 50мм, круглі, нікельовані, 100шт. (код за ДК 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне)
Річний план закупівлі на:
2025
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі:
Березень 2025
Класифікатор ДК 021:2015:
30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
КЕКВ:
2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
Дата опублікування:
21.03.2025 12:31
Документи
Джерела фінансування
Джерело
Опис
Сума
ДжерелоМісцевий бюджет
Опис
Сума16 000.00 UAH