• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Канцелярські товари і папір офісний

Оголошено тендер

7 000.00 UAH
Номер: 4bde5cbde8184ebda1d86a9b164c8925
Ідентифікатор плану: UA-P-2025-03-19-003543-a
Тип процедури: Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник: УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ТА КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА САМАРІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Замовник: УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ТА КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА САМАРІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Очікувана вартість: 7 000.00 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі: Канцелярські товари і папір офісний
Річний план закупівлі на: 2025
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: Березень 2025
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
КЕКВ: 2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
Дата опублікування: 19.03.2025 10:28

Документи

  Відобразити таблицею

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Канцелярські товари і папір офісний
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 65 штука
Період постачання до 31.12.2025

Джерела фінансування

Джерело
Опис
Сума
ДжерелоМісцевий бюджет
ОписКПК 1210160
Сума7 000.00 UAH