-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
Матеріали призначені для проведення заходів під час весняних канікул «Весняний екохаб» у ЛОЦЕНТУМ Захід № 4
Оголошено тендер
819.00
UAH
Номер:
1d8b44af8a754059b1c7b857c97cbfd4
Ідентифікатор плану:
UA-P-2025-03-17-007160-a
Тип процедури:
Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник:
КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЛЬВІВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ЕКОЛОГО-НАТУРАЛІСТИЧНОЇ ТВОРЧОСТІ УЧНІВСЬКОЇ МОЛОДІ"
×
-
Код ЄДРПОУ:
23883752
-
Адреса:
79026, Україна, Львівська область, Львів, ВУЛИЦЯ ІВАНА ФРАНКА, будинок 133
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Замовник:
КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЛЬВІВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ЕКОЛОГО-НАТУРАЛІСТИЧНОЇ ТВОРЧОСТІ УЧНІВСЬКОЇ МОЛОДІ"
×
-
Код ЄДРПОУ:
23883752
-
Адреса:
79026, Україна, Львівська область, Львів, ВУЛИЦЯ ІВАНА ФРАНКА, будинок 133
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Очікувана вартість:
819.00 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі:
Матеріали призначені для проведення заходів під час весняних канікул «Весняний екохаб» у ЛОЦЕНТУМ Захід № 4
Примітки:
В рамквах проведення Захід № 4 під час весняних канікул «Весняний екохаб» у ЛОЦЕНТУМ
Річний план закупівлі на:
2025
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі:
Березень 2025
Класифікатор ДК 021:2015:
30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
КЕКВ:
2282 Окремі заходи по реалізації державних (регіональних) програм, не віднесені до заходів розвитку
Дата опублікування:
17.03.2025 12:21
Історія обґрунтування:
×
-
Опис обґрунтування:
Існують наявні підстави нагальної потреби в закупівлі матеріалів призначені для проведення заходів під час весняних канікул «Весняний екохаб» у ЛОЦЕНТУМ Захід № 4., код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне.Водночас, як передбачено чинним законодавством, під час здійснення закупівель замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель. Таким чином, враховуючи зазначене, з метою дотримання принципу ефективності закупівлі, якнайшвидшого забезпечення наявної потреби Замовника в умовах воєнного стану замовник прийняв рішення щодо здійснення Закупівлі без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару та застосування під час здійснення Закупівлі, як виняток, підстави за підпунктом 5 пункту 13 Особливостей: придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання у випадку відсутності конкуренції з технічних причин, яка повинна бути документально підтверджена замовником, і укладення договору
-
Дата публікації:
20.03.2025 09:39
-
-
Опис обґрунтування:
Існують наявні підстави нагальної потреби в закупівлі матеріалів призначені для проведення заходів під час весняних канікул «Весняний екохаб» у ЛОЦЕНТУМ Захід № 4., код ДК 021:2015: 37820000-2 Приладдя для образотворчого мистецтва Водночас, як передбачено чинним законодавством, під час здійснення закупівель замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель. Таким чином, враховуючи зазначене, з метою дотримання принципу ефективності закупівлі, якнайшвидшого забезпечення наявної потреби Замовника в умовах воєнного стану замовник прийняв рішення щодо здійснення Закупівлі без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару та застосування під час здійснення Закупівлі, як виняток, підстави за підпунктом 5 пункту 13 Особливостей: придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання у випадку відсутності конкуренції з технічних причин, яка повинна бути документально підтверджена замовником, і укладення договору
-
Дата публікації:
17.03.2025 12:21
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Папір офісний Maestro Standart+ А4 80г/м2 клас B 500 арк. (16.4949
Кількість
1 штука
Період постачання
до 31.12.2025
Клей ПВА Buromax 200мл ковпачок-дозатор (BM.4833
Кількість
10 штука
Період постачання
до 31.12.2025
Ножиці дитячі Zibi 128 мм в картонному дисплеї асорті (ZB.5021)
Кількість
8 штука
Період постачання
до 31.12.2025
Джерела фінансування
Джерело
Опис
Сума
ДжерелоМісцевий бюджет
Опис
Сума819.00 UAH