• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Папір офісний А4 80 г/м2 500 аркушів; Папір кольоровий А4 80г/м2 Neon MIX 50 аркушів 5 кольорів BUROMAX BM.2721550-99; Ручка масляна синя Maxriter Piano PT-335; Ручка масляна червона Piano PT-335 Maxriter; Ручка кулькова чорна Piano PT-335 Maxriter; Набір масляних ручок 6шт 5 кольорів Piano "Maxriter" PT-335-6; Стержень синій Cello Maxriter; Скоби №24/6 ЛЮКС 1000шт Buromax BM.4412; Стержень червоний Cello Maxriter; Закладка індекс неонова паперова з липким шаром 45х15мм Buromax BM.2331- 98; Закладка індекс неонова пластикова 45х12мм 5 кольорів по 25 аркушів Buromax; Скотч канцелярський прозорий 18мм х 30M BUROMAX BM.7153-01; Скотч прозорий 48ммх300м 45 мкр Модерн-пак; Скотч двосторонній 24ммх10м; Скотч двосторонній 48ммх20м; Олівець графітний НВ з гумкою ПАТРІОТ ZiBi ZB.2315; Коректор стрічковий 5ммх6м Buromax BM.1079; Блок паперу для нотаток 90х90 1000арк неклеєний Buromax BM.2219; Блок паперу для нотаток Декор 90х90 800арк неклеєний Buromax BM.2289; Коректор - ручка 12 мл з металевим накінечником Buromax BM.1034

Запланований

21 553.00 UAH
Номер: c6e9f7f8b83a4ab7b94f18d0470c4744
Ідентифікатор плану: UA-P-2025-03-14-014898-a
Тип процедури: Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник: Житомирський заклад дошкільної освіти №38 Житомирської міської ради
Замовник: Житомирський заклад дошкільної освіти №38 Житомирської міської ради
Очікувана вартість: 21 553.00 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі: Папір офісний А4 80 г/м2 500 аркушів; Папір кольоровий А4 80г/м2 Neon MIX 50 аркушів 5 кольорів BUROMAX BM.2721550-99; Ручка масляна синя Maxriter Piano PT-335; Ручка масляна червона Piano PT-335 Maxriter; Ручка кулькова чорна Piano PT-335 Maxriter; Набір масляних ручок 6шт 5 кольорів Piano "Maxriter" PT-335-6; Стержень синій Cello Maxriter; Скоби №24/6 ЛЮКС 1000шт Buromax BM.4412; Стержень червоний Cello Maxriter; Закладка індекс неонова паперова з липким шаром 45х15мм Buromax BM.2331- 98; Закладка індекс неонова пластикова 45х12мм 5 кольорів по 25 аркушів Buromax; Скотч канцелярський прозорий 18мм х 30M BUROMAX BM.7153-01; Скотч прозорий 48ммх300м 45 мкр Модерн-пак; Скотч двосторонній 24ммх10м; Скотч двосторонній 48ммх20м; Олівець графітний НВ з гумкою ПАТРІОТ ZiBi ZB.2315; Коректор стрічковий 5ммх6м Buromax BM.1079; Блок паперу для нотаток 90х90 1000арк неклеєний Buromax BM.2219; Блок паперу для нотаток Декор 90х90 800арк неклеєний Buromax BM.2289; Коректор - ручка 12 мл з металевим накінечником Buromax BM.1034
Примітки: Затверджено 10.03.2025. Закупівля відповідно Постанови КМУ №1178 від 12.10.2022р. Джерело фінансування закупівлі – кошти місцевого бюджету. Місцезнаходження замовника: 10008, Житомирська обл., місто Житомир, вулиця Святослава Ріхтера, будинок 10-А. Категорія замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»
Річний план закупівлі на: 2025
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: Березень 2025
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
КЕКВ: 2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
Дата опублікування: 14.03.2025 22:19

Документи

  Відобразити таблицею

Джерела фінансування

Джерело
Опис
Сума
ДжерелоМісцевий бюджет
Опис
Сума21 553.00 UAH