• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Канцтовари(папір офісний А 4; файл глянець А4;плівка для ламінування А4)

Оголошено тендер

2 440.00 UAH
Номер: 357e48136eb649f2a183db501f37ecb5
Ідентифікатор плану: UA-P-2025-03-12-013603-a
Тип процедури: Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник: СТУДІНСЬКА ГІМНАЗІЯ КАЛУСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Замовник: СТУДІНСЬКА ГІМНАЗІЯ КАЛУСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Очікувана вартість: 2 440.00 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі: Канцтовари(папір офісний А 4; файл глянець А4;плівка для ламінування А4)
Річний план закупівлі на: 2025
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: Березень 2025
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
КЕКВ: 2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
Дата опублікування: 12.03.2025 15:33

Документи

  Відобразити таблицею

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
папір А4 500 аркушів
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 5 штука
Період постачання (не задано)
плівка для ламінування Buromax А4
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 20 штука
Період постачання (не задано)
Файл глянець А4
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 2 штука
Період постачання (не задано)
набір маркерів
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 1 штука
Період постачання (не задано)
папки справи,швидкозшивачі,сегрегатор
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 44 штука
Період постачання (не задано)
зошити А4
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 2 штука
Період постачання (не задано)

Джерела фінансування

Джерело
Опис
Сума
ДжерелоМісцевий бюджет
Опис
Сума2 440.00 UAH