• Запит (ціни) пропозицій
  • КЕП
  • Prozorro Market

Офісне приладдя (канцелярія (файли А5, папки-реєстратори А5), бокси архівні)

Оголошено тендер

3 790.40 UAH
Номер: 78e2a5a261944824a402a10a4934162c
Ідентифікатор плану: UA-P-2025-03-11-012318-a
Тип процедури: Запит (ціни) пропозицій
Закупівельник: Броварська районна державна адміністрація Київської області
Замовник: Броварська районна державна адміністрація Київської області
Очікувана вартість: 3 790.40 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі: Офісне приладдя (канцелярія (файли А5, папки-реєстратори А5), бокси архівні)
Річний план закупівлі на: 2025
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: Березень 2025
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
КЕКВ: 2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
Дата опублікування: 11.03.2025 14:58

Документи

  Відобразити таблицею

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Офісне приладдя (канцелярія (файли А5)
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 3 паковання
Період постачання до 28.03.2025
Офісне приладдя (канцелярія (папки-реєстратори А5)
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 15 штука
Період постачання до 28.03.2025
Офісне приладдя (бокси архівні)
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 70 штука
Період постачання до 28.03.2025

Джерела фінансування

Джерело
Опис
Сума
ДжерелоДержавний бюджет України
Опис
Сума3 790.40 UAH