• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Канцтовари, папір для друку

Оголошено тендер

5 269.56 UAH
Номер: 662a2c889c4e4135a5cbaf34882a93b1
Ідентифікатор плану: UA-P-2025-03-10-004934-a
Тип процедури: Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник: ДЕПАРТАМЕНТ ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я ПОЛТАВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Замовник: ДЕПАРТАМЕНТ ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я ПОЛТАВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Очікувана вартість: 5 269.56 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі: Канцтовари, папір для друку
Примітки: 36000, м.Полтава, вул. Соборності,36
Річний план закупівлі на: 2025
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: Березень 2025
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
КЕКВ: 2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
Дата опублікування: 10.03.2025 11:14

Документи

  Відобразити таблицею

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Папір А4
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 20 пачка
Період постачання до 31.03.2025
Файл А4
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 2 паковання
Період постачання до 31.03.2025
Папка картонна А4 на зав'язках
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 50 штука
Період постачання до 31.03.2025
Папка картонна швидкозшивач
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 50 штука
Період постачання до 31.03.2025
Скоби для степлеру, 23/20
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 1 штука
Період постачання до 31.03.2025
Блок для нотаток 45*50мм
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 2 штука
Період постачання до 31.03.2025
Блок для нотаток
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 1 штука
Період постачання до 31.03.2025

Джерела фінансування

Джерело
Опис
Сума
ДжерелоМісцевий бюджет
Опис
Сума5 269.56 UAH