• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Канцелярські товари

Оголошено тендер

2 616.60 UAH
Номер: 1aacc51fa4304d2b90fa3f7807cc859f
Ідентифікатор плану: UA-P-2025-03-04-012120-a
Тип процедури: Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник: Фінансове управління Добровеличківської селищної ради
Замовник: Фінансове управління Добровеличківської селищної ради
Очікувана вартість: 2 616.60 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі: Канцелярські товари
Річний план закупівлі на: 2025
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: Березень 2025
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
КЕКВ: 2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
Дата опублікування: 04.03.2025 14:45

Документи

  Відобразити таблицею

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Папір А4
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 10 пачка
Період постачання (не задано)
Скотч пакувальний
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 2 штука
Період постачання (не задано)
Папка-швидкозшивач картонний
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 50 штука
Період постачання (не задано)
Гумка
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 6 штука
Період постачання (не задано)
Коректор стрічковий
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 4 штука
Період постачання (не задано)
Папка-швидкозшивач А4 з пружинним механізмом
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 1 штука
Період постачання (не задано)

Джерела фінансування

Джерело
Опис
Сума
ДжерелоМісцевий бюджет
Опис
Сума2 616.60 UAH