-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
Паперові чи картонні реєстраційні журнали ( 074/о журнал реєстрації амбулаторних хворих; 039-2/о А3 Щоденник обліку роботи лікаря стоматолога;039-3о А3 Щоденник обліку роботи лікаря стоматолога-ортодонта; Додаток 7 Журнал обліку фактично отриманих і використаних лікарських засобів та виробів медичного призначення;Дод.5 Журнал обліку відділеннями отриманих і використаних лікарських засобів та медичних виробів; 069/оЖурнал амбулаторних операцій; 257/о Журнал контролю роботи стер.повітряного, парового;366/о Журнал обліку якості предстерелізаційної обробки виробів медичного призначення; 287/о Журнал обліку обробки та спостереження за вогнищами педикульозу; Журнал генеральних прибирань; Журнал реєстрації температурного режиму та розморожування холодильника; журнал обліку вологості; Журнал реєстрації часу роботи бактеріцидних опромінювачів; 252 /о Журнал реєстрації мікробіологічних і паразитологічних досліджень)
Оголошено тендер
3 934.00
UAH
Номер:
14f3f31b017e4ea29bf84027df09424a
Ідентифікатор плану:
UA-P-2025-03-03-010624-a
Тип процедури:
Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник:
Комунальне некомерційне підприємство "Дитяча міська лікарня" Кропивницької міської ради"
×
-
Код ЄДРПОУ:
03073502
-
Адреса:
25006, Україна, Кіровоградська область, м. Кропивницький, вул. Шевченка, будинок 36
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство "Дитяча міська лікарня" Кропивницької міської ради"
×
-
Код ЄДРПОУ:
03073502
-
Адреса:
25006, Україна, Кіровоградська область, м. Кропивницький, вул. Шевченка, будинок 36
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Очікувана вартість:
3 934.00 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі:
Паперові чи картонні реєстраційні журнали ( 074/о журнал реєстрації амбулаторних хворих; 039-2/о А3 Щоденник обліку роботи лікаря стоматолога;039-3о А3 Щоденник обліку роботи лікаря стоматолога-ортодонта; Додаток 7 Журнал обліку фактично отриманих і використаних лікарських засобів та виробів медичного призначення;Дод.5 Журнал обліку відділеннями отриманих і використаних лікарських засобів та медичних виробів; 069/оЖурнал амбулаторних операцій; 257/о Журнал контролю роботи стер.повітряного, парового;366/о Журнал обліку якості предстерелізаційної обробки виробів медичного призначення; 287/о Журнал обліку обробки та спостереження за вогнищами педикульозу; Журнал генеральних прибирань; Журнал реєстрації температурного режиму та розморожування холодильника; журнал обліку вологості; Журнал реєстрації часу роботи бактеріцидних опромінювачів; 252 /о Журнал реєстрації мікробіологічних і паразитологічних досліджень)
Примітки:
інформація згідно договору
Річний план закупівлі на:
2025
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі:
Березень 2025
Класифікатор ДК 021:2015:
22810000-1 Паперові чи картонні реєстраційні журнали
КЕКВ:
2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
Дата опублікування:
03.03.2025 14:47
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
074/о журнал реєстрації амбулаторних хворих;
Кількість
4 штука
Період постачання
(не задано)
039-2/о А3 Щоденник обліку роботи лікаря стоматолога;
Кількість
300 штука
Період постачання
(не задано)
039-3о А3 Щоденник обліку роботи лікаря стоматолога-ортодонта;
Кількість
20 штука
Період постачання
(не задано)
Додаток 7 Журнал обліку фактично отриманих і використаних лікарських засобів та виробів медичного призначення;
Кількість
4 штука
Період постачання
(не задано)
Дод.5 Журнал обліку відділеннями отриманих і використаних лікарських засобів та медичних виробів;
Кількість
3 штука
Період постачання
(не задано)
069/оЖурнал амбулаторних операцій;
Кількість
1 штука
Період постачання
(не задано)
257/о Журнал контролю роботи стер.повітряного, парового;
Кількість
2 штука
Період постачання
(не задано)
366/о Журнал обліку якості предстерелізаційної обробки виробів медичного призначення;
Кількість
2 штука
Період постачання
(не задано)
287/о Журнал обліку обробки та спостереження за вогнищами педикульозу;
Кількість
1 штука
Період постачання
(не задано)
Журнал генеральних прибирань;
Кількість
1 штука
Період постачання
(не задано)
Журнал реєстрації температурного режиму та розморожування холодильника;
Кількість
4 штука
Період постачання
(не задано)
журнал обліку вологості;
Кількість
2 штука
Період постачання
(не задано)
Журнал реєстрації часу роботи бактеріцидних опромінювачів;
Кількість
2 штука
Період постачання
(не задано)
252 /о Журнал реєстрації мікробіологічних і паразитологічних досліджень
Кількість
4 штука
Період постачання
(не задано)
Джерела фінансування
Джерело
Опис
Сума
ДжерелоВласний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства)
ОписКошти отримані підприємством від НСЗУ за надані медичні послуги
Сума3 934.00 UAH