• Відкриті торги з особливостями
  • КЕП

Послуги заправки та відновлення картриджів, ремонту офісної техніки

Оголошено тендер

1 251 525.33 UAH
Номер: b6991f01b0604147b9a4d918caa454c8
Ідентифікатор плану: UA-P-2025-02-27-012388-a
Тип процедури: Відкриті торги з особливостями
Закупівельник: Дніпропетровська обласна прокуратура
Замовник: Дніпропетровська обласна прокуратура
Очікувана вартість: 1 251 525.33 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі: Послуги заправки та відновлення картриджів, ремонту офісної техніки
Примітки: Вид закупівлі - процедура закупівлі товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту, предмет закупівлі яких визначається відповідно до пункту 3 розділу II Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15 квітня 2020 р. № 708 (далі - послуги з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, шляхом застосування відкритих торгів у порядку, визначеному п. 10 Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
Річний план закупівлі на: 2025
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: Лютий 2025
Класифікатор ДК 021:2015: 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
КЕКВ: 2240 Оплата послуг (крім комунальних)
КПКВ: 0901010 Здійснення прокурорської діяльності, підготовка та підвищення кваліфікації працівників органів прокуратури
Дата опублікування: 27.02.2025 15:27

Документи

  Відобразити таблицею

Джерела фінансування

Джерело
Опис
Сума
ДжерелоДержавний бюджет України
ОписКошти Державного бюджету України
Сума1 251 525.33 UAH