• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Канцелярські товари

Оголошено тендер

3 552.96 UAH
Номер: 6177c95c6c404f32913428dbacb04b5a
Ідентифікатор плану: UA-P-2025-02-27-003155-a
Тип процедури: Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ГЛУХІВСЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ" ГЛУХІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Замовник: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ГЛУХІВСЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ" ГЛУХІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Очікувана вартість: 3 552.96 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі: Канцелярські товари
Річний план закупівлі на: 2025
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: Лютий 2025
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Дата опублікування: 27.02.2025 10:20

Документи

  Відобразити таблицею

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Папір"Xerox Premier"А4 80г/м2 клас А,500 аркушів
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 10 штука
Період постачання (не задано)
Папка - реєстратор
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 10 штука
Період постачання (не задано)
Папка -швидкозшивач
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 50 штука
Період постачання (не задано)
Файл А4
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 200 штука
Період постачання (не задано)
Скріпки круглі
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 10 штука
Період постачання (не задано)
Точилка з контейнером
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 4 штука
Період постачання (не задано)

Джерела фінансування

Джерело
Опис
Сума
ДжерелоВласний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства)
Опис
Сума3 552.96 UAH