• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Канцелярське приладдя: ( Папір А-4 80г. 500 арк. -20 шт., Зошит канцелярський.-700 шт., Швидкозшивач-200 шт., Файл А-4 глянцевий - 10 пач., Папка реєстратор - 10 шт., Ручка-40шт., Олівець -30шт., Зошит 96 арк. -6 шт., Зошит 48арк.-10шт., Лоток кацелярський-5шт Корегуюча стрічка ВМ - 5 шт., Штемпельна фарба 27мл- 2 шт., )

Оголошено тендер

20 375.00 UAH
Номер: d2dd5e531d3745f4ad7f8400ca32d12c
Ідентифікатор плану: UA-P-2025-02-17-011817-a
Тип процедури: Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник: Територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Лубенської міської ради Лубенського району Полтавської області
Замовник: Територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Лубенської міської ради Лубенського району Полтавської області
Очікувана вартість: 20 375.00 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі: Канцелярське приладдя: ( Папір А-4 80г. 500 арк. -20 шт., Зошит канцелярський.-700 шт., Швидкозшивач-200 шт., Файл А-4 глянцевий - 10 пач., Папка реєстратор - 10 шт., Ручка-40шт., Олівець -30шт., Зошит 96 арк. -6 шт., Зошит 48арк.-10шт., Лоток кацелярський-5шт Корегуюча стрічка ВМ - 5 шт., Штемпельна фарба 27мл- 2 шт., )
Річний план закупівлі на: 2025
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: Лютий 2025
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
КЕКВ: 2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
Дата опублікування: 17.02.2025 14:51

Документи

  Відобразити таблицею

Джерела фінансування

Джерело
Опис
Сума
ДжерелоМісцевий бюджет
Опис
Сума20 375.00 UAH