-
Запит (ціни) пропозицій
-
КЕП
-
Prozorro Market
Сир твердий 50%, ДСТУ 6003/ ДСТУ 4421, 1 кг
Оголошено тендер
15 099.00
UAH
Номер:
a3e355787db84c19b544d88a90c24dab
Ідентифікатор плану:
UA-P-2025-02-14-011796-a
Тип процедури:
Запит (ціни) пропозицій
Закупівельник:
Комунальне некомерційне підприємство "Клінічна лікарня №4" Сумської міської ради
×
-
Код ЄДРПОУ:
02000300
-
Адреса:
40004, Україна, Сумська область, м. Суми, вул. Хворостянка, будинок 3
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство "Клінічна лікарня №4" Сумської міської ради
×
-
Код ЄДРПОУ:
02000300
-
Адреса:
40004, Україна, Сумська область, м. Суми, вул. Хворостянка, будинок 3
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Очікувана вартість:
15 099.00 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі:
Сир твердий 50%, ДСТУ 6003/ ДСТУ 4421, 1 кг
Річний план закупівлі на:
2025
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі:
Лютий 2025
Класифікатор ДК 021:2015:
15540000-5 Сирні продукти
Дата опублікування:
14.02.2025 14:51
Історія обґрунтування:
×
-
Опис обґрунтування:
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі. Для збалансованого, раціонального харчування пацієнтів в стаціонарних відділеннях згідно вимог НСЗУ та Постанови КМУ від 15.11.2024. № 1299., Замовник здійснює закупівлю даного виду товару, оскільки він за своїми якісними та технічними характеристиками найбільше відповідатиме вимогам та потребам замовника. Тому для дотримання принципів Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами), з урахуванням Постанови від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», замовником було прийнято рішення провести закупівлю саме даного товару. Ідентифікатор закупівлі UA-2025-02-14-010121-a. Джерело фінансування: Власні кошти від господарської діяльності (кошти спецрахунку). Очікувана вартість предмета закупівлі: 15 099,00,00 з ПДВ. Очікувана вартість предмета закупівлі визначена через пошук, збір та аналіз загальнодоступної інформації про ціну, до якої відноситься в тому числі: інформація про ціни товарів та послуг, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель "Prozorro", на аналогічних торгівельних електронних майданчиках та отриманих комерційних пропозицій. Поставка товару здійснюється Продавцем протягом 2025 року до 31.12.2025 року (включно) згідно поданих заявок з урахуванням необхідності ритмічного та безперебійного постачання товарів, за адресою: 40004, м. Суми, вул. Металургів,38 (харчоблок) згідно заявки Покупця, в робочі дні до 12:00 год.
-
Дата публікації:
14.02.2025 15:15
Документи
Джерела фінансування
Джерело
Опис
Сума
ДжерелоВласний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства)
Опискошти від відшкодування продуктів харчування
Сума15 099.00 UAH