• Запит (ціни) пропозицій
  • КЕП
  • Prozorro Market

Код ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне (Фотопапір, номенклатурна позиція предмета закупівлі код ДК 021:2015 30192700-8 Канцелярські товари)

Оголошено тендер

5 200.00 UAH
Номер: 59101906af7041dca2577c6c7411b1ec
Ідентифікатор плану: UA-P-2025-02-12-011619-a
Тип процедури: Запит (ціни) пропозицій
Закупівельник: Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги №2 м.Вінниці"
Замовник: Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги №2 м.Вінниці"
Очікувана вартість: 5 200.00 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі: Код ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне (Фотопапір, номенклатурна позиція предмета закупівлі код ДК 021:2015 30192700-8 Канцелярські товари)
Примітки: Пунктом 14 Особливостей визначено, що закупівля відповідно до Особливостей (далі- Особливості) здійснюється замовником на підставі наявної потреби або у разі планової потреби наступного року (планових потреб наступних періодів). Запланована закупівля, незалежно від її вартості, включається до річного плану закупівель замовника відповідно до статті 4 Закону. м.Вінниця, вул. Магістратська,44, категорія замовника- підприємства, установи, організації, зазначені в п.3 ч.4 ст.2 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Річний план закупівлі на: 2025
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: Лютий 2025
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Дата опублікування: 12.02.2025 14:26

Документи

  Відобразити таблицею

Джерела фінансування

Джерело
Опис
Сума
ДжерелоІнше
ОписКошти від платних послуг
Сума5 200.00 UAH