• Запит (ціни) пропозицій
  • КЕП
  • Prozorro Market

Папір офісний, код ДК 021-2015 (CPV) 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне (30197630-1 - Папір для друку)

Оголошено тендер

142 600.00 UAH
Номер: 17722ea9fced45488b12ee37b509c182
Ідентифікатор плану: UA-P-2025-02-11-001883-a
Тип процедури: Запит (ціни) пропозицій
Закупівельник: ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖПРОДСПОЖИВСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Замовник: ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖПРОДСПОЖИВСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Очікувана вартість: 142 600.00 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі: Папір офісний, код ДК 021-2015 (CPV) 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне (30197630-1 - Папір для друку)
Примітки: Закупівля здійснюється у зв’язку із закінченням запасів офісного паперу та для забезпечення працівників структурних підрозділів Головного управління Держпродспоживслужби в Чернівецькій області необхідним офісним устаткуванням під час виконання покладених на них обов’язків та виконання функцій установи
Річний план закупівлі на: 2025
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: Лютий 2025
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
КЕКВ: 2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
Дата опублікування: 11.02.2025 09:38

Документи

  Відобразити таблицею

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Папір офісний, код ДК 021-2015 (CPV) 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне (30197630-1 - Папір для друку)
Код ДК 021:2015: 30197630-1 Папір для друку
Кількість 775 пачка
Період постачання до 31.12.2025

Джерела фінансування

Джерело
Опис
Сума
ДжерелоДержавний бюджет України
ОписОплата здійснюється шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника в безготівковій формі, протягом семи (7) робочих днів з моменту отримання Покупцем такого Товару, що зазначається у належних документах (накладна, акт прийому – передачі). Розмір оплати 100% після отримання Товару.
Сума142 600.00 UAH