• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне( Папір ксероксний А4 Maestro standard )

Оголошено тендер

10 620.00 UAH
Номер: e25082f1864e4cebb955f8b02967b502
Ідентифікатор плану: UA-P-2025-02-04-013776-a
Тип процедури: Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник: ВІДДІЛ КУЛЬТУРИ ТА ІНФОРМАЦІЙНОЇ ПОЛІТИКИ ДАВИДІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ЛЬВІВСЬКОГО РАЙОНУ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ(ВІДДІЛ КУЛЬТУРИ ТА ІНФОРМАЦІЙНОЇ ПОЛІТИКИ ДАВИДІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ)
Замовник: ВІДДІЛ КУЛЬТУРИ ТА ІНФОРМАЦІЙНОЇ ПОЛІТИКИ ДАВИДІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ЛЬВІВСЬКОГО РАЙОНУ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ(ВІДДІЛ КУЛЬТУРИ ТА ІНФОРМАЦІЙНОЇ ПОЛІТИКИ ДАВИДІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ)
Очікувана вартість: 10 620.00 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне( Папір ксероксний А4 Maestro standard )
Примітки: категорія замовника:пункті 3 частини першої статті 2 Закону;місце знаходження:81151, Львівська область, Львівський район, с. Давидів, вул. Незалежності, 1А;Тип процедури:договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель
Річний план закупівлі на: 2025
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: Лютий 2025
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
КЕКВ: 2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
Дата опублікування: 04.02.2025 14:46

Документи

  Відобразити таблицею

Джерела фінансування

Джерело
Опис
Сума
ДжерелоМісцевий бюджет
Опис
Сума10 620.00 UAH