• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне. ФОП Шоляк А.В. Канцтовари. Всього 4 найменування на 5605,00 грн без ПДВ. (у т.ч. Папір ксероксний, ручки канцелярські - 2 найменування) - Договір № 1 від 21.01.2025р.

Оголошено тендер

4 520.00 UAH
Номер: 4048c1862219438da5bd3a80b4fafde9
Ідентифікатор плану: UA-P-2025-01-27-004336-a
Тип процедури: Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник: Басейнове управління водних ресурсів річки Тиса
Замовник: Басейнове управління водних ресурсів річки Тиса
Очікувана вартість: 4 520.00 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі: ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне. ФОП Шоляк А.В. Канцтовари. Всього 4 найменування на 5605,00 грн без ПДВ. (у т.ч. Папір ксероксний, ручки канцелярські - 2 найменування) - Договір № 1 від 21.01.2025р.
Примітки: Річний план закупівель на 2025 рік. Примітка: відповідно до роз'яснення Мінекономіки № 3304-04/28729-06 від 05.05.2020р. у разі якщо предметом договору є кілька предметів у розумінні Закону, що відрізняються за кодом ДК 021:2015, інформація про укладений договір розміщується кількома звітами за окремими предметами закупівлі по одному й тому самому договору. Детально - див. Договір (додається).
Річний план закупівлі на: 2025
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: Січень 2025
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
КЕКВ: 2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
Дата опублікування: 27.01.2025 10:33

Документи

  Відобразити таблицею

Джерела фінансування

Джерело
Опис
Сума
ДжерелоДержавний бюджет України
ОписЗагальний та/або спеціальний фонд
Сума4 520.00 UAH