• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

ДК021:2015 -30190000-7 "Офісне устаткування та приладдя різне"

Оголошено тендер

4 716.00 UAH
Номер: 1636911a4d234b5d96a4d2fcb2bd68a8
Ідентифікатор плану: UA-P-2025-01-24-015696-a
Тип процедури: Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник: КНП "Багатопрофільний шпиталь ветеранів" Одеської обласної ради"
Замовник: КНП "Багатопрофільний шпиталь ветеранів" Одеської обласної ради"
Очікувана вартість: 4 716.00 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі: ДК021:2015 -30190000-7 "Офісне устаткування та приладдя різне"
Примітки: Офісне устаткування та приладдя різне
Річний план закупівлі на: 2025
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: Січень 2025
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
КЕКВ: 2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
Дата опублікування: 24.01.2025 14:54

Документи

  Відобразити таблицею

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Набір маркерів для дошок Nota Bene 2 мм, 4 кольори в пеналі
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 2 штука
Період постачання до 31.12.2025
Набір маркерів для магнітно-маркерних дошок 4 шт./уп
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 2 штука
Період постачання до 31.12.2025
Папір офісний А4 HP Hewlett-Packard 80
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 25 штука
Період постачання до 31.12.2025

Джерела фінансування

Джерело
Опис
Сума
ДжерелоІнше
ОписКошти НСЗУ
Сума4 716.00 UAH