-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
Папір офісний А4, Maestro Standart+, клас B, 80 г/м 500 л, Mondi, папір офісний А-4 Go Copy Allround ( за кодом ДК 021:2015:30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне)
Оголошено тендер
3 100.20
UAH
Номер:
d419cc60ac8d402c891bc5f69d0f4bd7
Ідентифікатор плану:
UA-P-2025-01-22-002295-a
Тип процедури:
Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник:
Комунальне підприємство "Волинська обласна лікарня "Хоспіс" м. Ковель" Волинської обласної ради
×
-
Код ЄДРПОУ:
41181019
-
Адреса:
45002, Україна, Волинська область, м. Ковель, вул. Богдана Хмельницького, буд. 17
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Замовник:
Комунальне підприємство "Волинська обласна лікарня "Хоспіс" м. Ковель" Волинської обласної ради
×
-
Код ЄДРПОУ:
41181019
-
Адреса:
45002, Україна, Волинська область, м. Ковель, вул. Богдана Хмельницького, буд. 17
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Очікувана вартість:
3 100.20 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі:
Папір офісний А4, Maestro Standart+, клас B, 80 г/м 500 л, Mondi, папір офісний А-4 Go Copy Allround ( за кодом ДК 021:2015:30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне)
Примітки:
Керуючись пунктом 3(8) розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі», відповідно до пункту 11 ОСОБЛИВОСТЕЙ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12.10.2022р. №1178, проведено дану закупівлю без використання електронної системи закупівель з подальшим оприлюдненням звіту про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель. Категорія замовника: пункт 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції №114-ІХ від 19.09.2019р.
Річний план закупівлі на:
2025
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі:
Січень 2025
Класифікатор ДК 021:2015:
30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
КЕКВ:
2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
Дата опублікування:
22.01.2025 09:36
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Папір офісний А4, Maestro Standart+, клас B, 80 г/м 500 л
Кількість
10 пачка
Період постачання
(не задано)
Mondi, папір офісний А-4 Go Copy Allround
Кількість
10 пачка
Період постачання
(не задано)
Джерела фінансування
Джерело
Опис
Сума
ДжерелоІнше
ОписДобровільне внески
Сума3 100.20 UAH