-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
Файл для документів Under Price A4+, 30 мкм фактура "глянець" (100 шт/уп); реєстратор А4 двосторонній 70 мм чорний Nota Bene; реєстратор А4 двосторонній 70 мм зелений Nota Bene; папка-реєстратор A4 Economix, 70 мм, асорті; папка-реєстратор UP! A4, 70 мм, синій; папка-ресстратор UP! А4, 70 мм, червоний; реєстратор А4 двосторонній 70 мм лавандовий Nota Bene; реєстратор А4 двосторонній 70 мм пастельний блакитний Nota Bene; реєстратор А4 двосторонній 70 мм м'ятний Nota Bene; ДК 021:2015:30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Оголошено тендер
1 100.00
UAH
Номер:
41e5581cf2944fc8b075c5511c17a970
Ідентифікатор плану:
UA-P-2025-01-20-018838-a
Тип процедури:
Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник:
Херсонський обласний академічний музично-драматичний театр ім. М.Куліша
×
-
Код ЄДРПОУ:
02225855
-
Адреса:
73003, Україна, Херсонська область, місто Херсон, вул. Театральна, 7
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Замовник:
Херсонський обласний академічний музично-драматичний театр ім. М.Куліша
×
-
Код ЄДРПОУ:
02225855
-
Адреса:
73003, Україна, Херсонська область, місто Херсон, вул. Театральна, 7
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Очікувана вартість:
1 100.00 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі:
Файл для документів Under Price A4+, 30 мкм фактура "глянець" (100 шт/уп); реєстратор А4 двосторонній 70 мм чорний Nota Bene; реєстратор А4 двосторонній 70 мм зелений Nota Bene; папка-реєстратор A4 Economix, 70 мм, асорті; папка-реєстратор UP! A4, 70 мм, синій; папка-ресстратор UP! А4, 70 мм, червоний; реєстратор А4 двосторонній 70 мм лавандовий Nota Bene; реєстратор А4 двосторонній 70 мм пастельний блакитний Nota Bene; реєстратор А4 двосторонній 70 мм м'ятний Nota Bene; ДК 021:2015:30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Примітки:
Закупівля здійснюється відповідно до Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами).
Річний план закупівлі на:
2025
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі:
Січень 2025
Класифікатор ДК 021:2015:
30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Дата опублікування:
20.01.2025 15:20
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Файл для документів Under Price A4+, 30 мкм фактура "глянець" (100 шт/уп)
Кількість
4 штука
Період постачання
до 31.01.2025
Реєстратор А4 двосторонній 70 мм чорний Nota Bene
Кількість
1 штука
Період постачання
до 31.01.2025
Реєстратор А4 двосторонній 70 мм зелений Nota Bene
Кількість
1 штука
Період постачання
до 31.01.2025
Папка-реєстратор A4 Economix, 70 мм, асорті
Кількість
1 штука
Період постачання
до 31.01.2025
Папка-реєстратор UP! A4, 70 мм, синій
Кількість
1 штука
Період постачання
до 31.01.2025
Папка-ресстратор UP! А4, 70 мм, червоний
Кількість
1 штука
Період постачання
до 31.01.2025
Реєстратор А4 двосторонній 70 мм лавандовий Nota Bene
Кількість
1 штука
Період постачання
до 31.01.2025
Реєстратор А4 двосторонній 70 мм пастельний блакитний Nota Bene
Кількість
1 штука
Період постачання
до 31.01.2025
Реєстратор А4 двосторонній 70 мм м'ятний Nota Bene
Кількість
1 штука
Період постачання
до 31.01.2025
Джерела фінансування
Джерело
Опис
Сума
ДжерелоВласний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства)
Опис
Сума1 100.00 UAH