• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Папір офіний А4 Maestro Standart 80 г/м2, 500 арк., файл А4+глянець Economix 40 мк, 100 шт, скрепка метал., кольорові, 28 мм, 100 шт, скрепка метал, 50 мм., 100 шт, скрепка метал, 78 мм, 50 шт, швидкозшивач картонний А4 Справа, скоби до стиплера 24/6, 1000 шт, ручка масляна 10 км, Cello, синя, ручка Corvina, синя, ручка Maxriter, червона, ручка I pen RADIUS, чорна, ручка гелева автомат NEO LINE, синя, блок 300 аркушів 85*85 мм, білий офсет, скотч пакувальний S-300M, 45мм, 50 мкн, шпагат-нитки для прошивки, 250 м, BuroMax, блокнот А4, 80 аркушів, спіраль тв..палітурка, текстовидільник DH700, mix, сегрегатор А4, 7см, синій, бокс для документів 23,5*32*6 на кнопці, архівний бокс BuroMax,150 мм, архівний бокс BuroMax,100 мм, стиплер №24 BuroMax 4257-01, 30 арк.

Оголошено тендер

49 320.00 UAH
Номер: c48a7a2a98b644d0a0c5def544cf8230
Ідентифікатор плану: UA-P-2025-01-14-012466-a
Тип процедури: Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник: Відділ освіти, культури, молоді та спорту Криничанської селищної ради
Замовник: Відділ освіти, культури, молоді та спорту Криничанської селищної ради
Очікувана вартість: 49 320.00 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі: Папір офіний А4 Maestro Standart 80 г/м2, 500 арк., файл А4+глянець Economix 40 мк, 100 шт, скрепка метал., кольорові, 28 мм, 100 шт, скрепка метал, 50 мм., 100 шт, скрепка метал, 78 мм, 50 шт, швидкозшивач картонний А4 Справа, скоби до стиплера 24/6, 1000 шт, ручка масляна 10 км, Cello, синя, ручка Corvina, синя, ручка Maxriter, червона, ручка I pen RADIUS, чорна, ручка гелева автомат NEO LINE, синя, блок 300 аркушів 85*85 мм, білий офсет, скотч пакувальний S-300M, 45мм, 50 мкн, шпагат-нитки для прошивки, 250 м, BuroMax, блокнот А4, 80 аркушів, спіраль тв..палітурка, текстовидільник DH700, mix, сегрегатор А4, 7см, синій, бокс для документів 23,5*32*6 на кнопці, архівний бокс BuroMax,150 мм, архівний бокс BuroMax,100 мм, стиплер №24 BuroMax 4257-01, 30 арк.
Річний план закупівлі на: 2025
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: Січень 2025
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
КЕКВ: 2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
Дата опублікування: 14.01.2025 13:56

Документи

  Відобразити таблицею

Джерела фінансування

Джерело
Опис
Сума
ДжерелоМісцевий бюджет
Опис
Сума49 320.00 UAH