-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
Офісне устаткування та приладдя різне (Папір ксероксний А4 80г/м 500 аркушів, папка 2 кільця 3.5см Economix 30701, папка швидкозшивач пластиковий А4 з планкою, кнопки-цвяшки прапорці ВМ.5152, папка –реєстратор А4 різні, файл А4, папка з кнопкою А4 прозора Economix 31301, Папка з кнопкою А4 Economix 31316, скотч двохсторонній 12мм 20м, скотч двохсторонній 24мм 20м, скотч двохсторонній 24мм 2м на пінній основі, планшет пластиковий А4 ВМ.3411, планшет А4 Turbo, папір для нотаток (білий) 80х80 НЕ клеєний ВМ.2201, фотопапір самоклеючий А4 МАТ-120, маркер фарбувальний білий SP-110, конверт білий DL 110х220 з відривною стрічкою МК)
Оголошено тендер
4 283.50
UAH
Номер:
63f4774ef11a471a8827aaa3e388dfdf
Ідентифікатор плану:
UA-P-2024-12-23-021368-a
Тип процедури:
Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник:
САВИНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА ІЗЮМСЬКОГО РАЙОНУ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
×
-
Код ЄДРПОУ:
04397106
-
Адреса:
64270, Україна, Харківська область, селище Савинці, ВУЛИЦЯ СОБОРНА, будинок 49
-
Категорія:
Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Замовник:
САВИНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА ІЗЮМСЬКОГО РАЙОНУ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
×
-
Код ЄДРПОУ:
04397106
-
Адреса:
64270, Україна, Харківська область, селище Савинці, ВУЛИЦЯ СОБОРНА, будинок 49
-
Категорія:
Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Очікувана вартість:
4 283.50 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі:
Офісне устаткування та приладдя різне (Папір ксероксний А4 80г/м 500 аркушів, папка 2 кільця 3.5см Economix 30701, папка швидкозшивач пластиковий А4 з планкою, кнопки-цвяшки прапорці ВМ.5152, папка –реєстратор А4 різні, файл А4, папка з кнопкою А4 прозора Economix 31301, Папка з кнопкою А4 Economix 31316, скотч двохсторонній 12мм 20м, скотч двохсторонній 24мм 20м, скотч двохсторонній 24мм 2м на пінній основі, планшет пластиковий А4 ВМ.3411, планшет А4 Turbo, папір для нотаток (білий) 80х80 НЕ клеєний ВМ.2201, фотопапір самоклеючий А4 МАТ-120, маркер фарбувальний білий SP-110, конверт білий DL 110х220 з відривною стрічкою МК)
Річний план закупівлі на:
2024
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі:
Грудень 2024
Класифікатор ДК 021:2015:
30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
КЕКВ:
2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
Дата опублікування:
23.12.2024 16:00
Документи
Джерела фінансування
Джерело
Опис
Сума
ДжерелоМісцевий бюджет
Опис
Сума4 283.50 UAH