• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

кулькові ручки, олівці, скрепки, скоби, біндери, папір офісний

Оголошено тендер

25 611.00 UAH
Номер: 8d51b2079a854a27986d34963c313180
Ідентифікатор плану: UA-P-2024-12-19-003607-a
Тип процедури: Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник: Високопільська селищна рада
Замовник: Високопільська селищна рада
Очікувана вартість: 25 611.00 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі: кулькові ручки, олівці, скрепки, скоби, біндери, папір офісний
Річний план закупівлі на: 2024
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: Грудень 2024
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
КЕКВ: 2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
Дата опублікування: 19.12.2024 09:57

Документи

  Відобразити таблицею

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
кількові ручки, олівці
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 104 штука
Період постачання до 31.12.2024
коректор
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 2 штука
Період постачання до 31.12.2024
файли А4 (100шт)
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 10 пачка
Період постачання до 31.12.2024
скоч
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 2 штука
Період постачання до 31.12.2024
скрепки
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 10 пачка
Період постачання до 31.12.2024
скоби
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 20 пачка
Період постачання до 31.12.2024
біндери
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 42 штука
Період постачання до 31.12.2024
папір офісний А4 (500листів)
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 105 пачка
Період постачання до 31.12.2024

Джерела фінансування

Джерело
Опис
Сума
ДжерелоІнше
Описдодаткова дотація
Сума25 611.00 UAH