• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Придбання паперу А4 та канцелярського приладдя

Оголошено тендер

3 064.64 UAH
Номер: c119ed1a81464034b1963065c6b826c9
Ідентифікатор плану: UA-P-2024-12-23-007973-a
Тип процедури: Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник: Управління житлово-комунального господарства Стрийської міської ради Стрийського району Львівської області
Замовник: Управління житлово-комунального господарства Стрийської міської ради Стрийського району Львівської області
Очікувана вартість: 3 064.64 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі: Придбання паперу А4 та канцелярського приладдя
Річний план закупівлі на: 2024
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: Грудень 2024
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
КЕКВ: 2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
Дата опублікування: 23.12.2024 11:36

Документи

  Відобразити таблицею

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Касова стрічка 57*21
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 100 штука
Період постачання до 31.12.2024
Конверт білий
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 1000 штука
Період постачання до 31.12.2024
Ручка гелева чорна
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 40 штука
Період постачання до 31.12.2024
Зошит А5/80
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 4 штука
Період постачання до 31.12.2024

Джерела фінансування

Джерело
Опис
Сума
ДжерелоМісцевий бюджет
Опис
Сума3 064.64 UAH