-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
Антистеплер, гумка, касова стрічка термо 57мм*30м, книга обліку А4 96 арк., коректор-ручка 8мл, маркер перманентний 2,5мм червоний, маркер текстовий блакитний, маркер текстовий жовтий, маркер текстовий синій, ніж концелярський 18мм, олівець графітовий НВ, папір для нотаток 90*90 700арк., ручка гелева 0,5мм червона, ручка гелева 0,5мм чорна/синя, ручка кулькова синя, стержень гель синій, стержень кульковий 144мм синій, чинка пластмасова прямокутна, ручка масляна синя
Оголошено тендер
5 931.50
UAH
Номер:
89dc865970d340dcac8543627feb489b
Ідентифікатор плану:
UA-P-2024-12-20-025789-a
Тип процедури:
Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "КИЇВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР СЛУЖБИ КРОВІ"
×
-
Код ЄДРПОУ:
01992376
-
Адреса:
09113, Україна, Київська область, Біла Церква, БУЛЬВАР ОЛЕКСАНДРІЙСЬКИЙ, будинок 171
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "КИЇВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР СЛУЖБИ КРОВІ"
×
-
Код ЄДРПОУ:
01992376
-
Адреса:
09113, Україна, Київська область, Біла Церква, БУЛЬВАР ОЛЕКСАНДРІЙСЬКИЙ, будинок 171
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Очікувана вартість:
5 931.50 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі:
Антистеплер, гумка, касова стрічка термо 57мм*30м, книга обліку А4 96 арк., коректор-ручка 8мл, маркер перманентний 2,5мм червоний, маркер текстовий блакитний, маркер текстовий жовтий, маркер текстовий синій, ніж концелярський 18мм, олівець графітовий НВ, папір для нотаток 90*90 700арк., ручка гелева 0,5мм червона, ручка гелева 0,5мм чорна/синя, ручка кулькова синя, стержень гель синій, стержень кульковий 144мм синій, чинка пластмасова прямокутна, ручка масляна синя
Примітки:
Зміни до річного плану; місцезнаходження - 09113, Україна, Київська область, м. Біла Церква О, бульвар лександрійський,171;ЄДРПОУ-01992376;категорія замовника - передбачена ч.1 п.3 ст2 Закону
Річний план закупівлі на:
2024
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі:
Грудень 2024
Класифікатор ДК 021:2015:
39260000-2 Секційні лотки та канцелярське приладдя
КЕКВ:
2610 Субсидії та поточні трансферти підприємствам (установам, організаціям)
Дата опублікування:
20.12.2024 17:07
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Антистеплер
Кількість
3 штука
Період постачання
до 31.12.2024
гумка
Кількість
15 штука
Період постачання
до 31.12.2024
касова стрічка термо 57мм*30м
Кількість
15 штука
Період постачання
до 31.12.2024
книга обліку А4 96 арк.
Кількість
10 штука
Період постачання
до 31.12.2024
коректор-ручка 8мл
Кількість
50 штука
Період постачання
до 31.12.2024
маркер перманентний 2,5мм червоний
Кількість
5 штука
Період постачання
до 31.12.2024
маркер текстовий блакитний
Кількість
8 штука
Період постачання
до 31.12.2024
маркер текстовий жовтий
Кількість
4 штука
Період постачання
до 31.12.2024
маркер текстовий синій
Кількість
10 штука
Період постачання
до 31.12.2024
ніж концелярський 18мм
Кількість
1 штука
Період постачання
до 31.12.2024
олівець графітовий НВ
Кількість
100 штука
Період постачання
до 31.12.2024
папір для нотаток 90*90 700арк.
Кількість
10 штука
Період постачання
до 31.12.2024
ручка гелева 0,5мм червона
Кількість
10 штука
Період постачання
до 31.12.2024
ручка гелева 0,5мм чорна/синя
Кількість
40 штука
Період постачання
до 31.12.2024
ручка кулькова синя
Кількість
219 штука
Період постачання
до 31.12.2024
стержень гель синій
Кількість
30 штука
Період постачання
до 31.12.2024
стержень кульковий 144мм синій
Кількість
100 штука
Період постачання
до 31.12.2024
чинка пластмасова прямокутна
Кількість
10 штука
Період постачання
до 31.12.2024
ручка масляна синя
Кількість
1 штука
Період постачання
до 31.12.2024
Джерела фінансування
Джерело
Опис
Сума
ДжерелоМісцевий бюджет
Опис
Сума5 931.50 UAH