• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Стіл письмовий

Оголошено тендер

2 149.00 UAH
Номер: 247fde9771ca4adda7976bec13235d0d
Ідентифікатор плану: UA-P-2024-12-20-014735-a
Тип процедури: Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник: Департамент фінансів та бюджетної політики Ужгородської міської ради
Замовник: Департамент фінансів та бюджетної політики Ужгородської міської ради
Очікувана вартість: 2 149.00 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі: Стіл письмовий
Примітки: Місцезнаходження замовника: пл. Поштова, 3, Закарпатська обл., м. Ужгород, 88000. Категорія замовника: органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у п. 1 ч. 1 ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі". Вид закупівлі: звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель.
Річний план закупівлі на: 2024
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: Грудень 2024
Класифікатор ДК 021:2015: 39130000-2 Офісні меблі
КЕКВ: 2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
Дата опублікування: 20.12.2024 13:34

Документи

  Відобразити таблицею

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Стіл письмовий
Код ДК 021:2015: 39130000-2 Офісні меблі
Кількість 1 штука
Період постачання (не задано)

Джерела фінансування

Джерело
Опис
Сума
ДжерелоМісцевий бюджет
Опис
Сума2 149.00 UAH