• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Канцтовари, офісне приладдя, ділові аксесуари (Код за ДК 021:2015 - 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне)

Оголошено тендер

99 996.00 UAH
Номер: 3f82548966314b57b1fed50b0dc557e1
Ідентифікатор плану: UA-P-2024-12-19-028673-a
Тип процедури: Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник: Золочівська сільська рада
Замовник: Золочівська сільська рада
Очікувана вартість: 99 996.00 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі: Канцтовари, офісне приладдя, ділові аксесуари (Код за ДК 021:2015 - 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне)
Примітки: Ураховуючи, що Законом встановлено, що закупівля здійснюється відповідно до річного плану, у разі: 1) виникнення нової чи додаткової потреби у товарах, роботах чи послугах, яку замовник не міг передбачити; 2) виділення додаткових коштів; 3) перерозподілу коштів, зекономлених внаслідок проведення процедур закупівель; 4) перерозподілу коштів зекономлених у разі зміни ціни договору про закупівлю в бік зменшення; 5) перерозподілу коштів, які було заплановано на закупівлю іншого(их) предмету(ів) закупівлі або фінансування інших видатків; 6) відміни закупівлі або визнання її такою, що не відбулась/неукладення договору про закупівлю за результатами проведення закупівлі та необхідності здійснення нової закупівлі; 7) розірвання договору про закупівлю та необхідності здійснення нової закупівлі; 8) інших подібних випадках, замовник може вносити відповідні зміни до річного плану закупівель, шляхом створення нових та/або редагування/видалення існуючих рядків річного плану з інформацією про закупівлі. Водночас, ураховуючи поняття «предмет закупівлі», такий предмет закупівлі (у новоствореному чи відредагованому рядку річного плану) у вищевказаних випадках вважатиметься новим предметом договору і новим предметом закупівель. Тому вид закупівлі для такого предмету закупівлі повинен визначатись замовником з урахуванням вартісних меж визначених Законом та з урахуванням категорії замовника. При цьому зважаючи на те, що планування здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі, очікувана вартість такого предмету закупівлі зазначається замовником саме на момент внесення змін до річного плану, без урахування обсягів закупівель за аналогічним предметом закупівлі, які вже були здійснені у поточному році чи проводяться під час внесення змін в річний план та з дотриманням положень частини десятої статті 3 Закону, які забороняють замовнику ділити предмет закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів/спрощених закупівель або застосування цього Закону, зокрема положень частини третьої статті 10 цього Закону.
Річний план закупівлі на: 2024
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: Грудень 2024
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
КЕКВ: 2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
Дата опублікування: 19.12.2024 18:57

Документи

  Відобразити таблицею

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Канцтовари, офісне приладдя, ділові аксесуари
Код ДК 021:2015: 30192700-8 Канцелярські товари
Кількість 55 лот
Період постачання (не задано)

Джерела фінансування

Джерело
Опис
Сума
ДжерелоМісцевий бюджет
Опис
Сума99 996.00 UAH