-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
Канцелярські товари різні, а саме: згідно коду ДК 021:2015: 30190000-7 "Офісне устаткування та приладдя різне"
Оголошено тендер
3 486.26
UAH
Номер:
69451e47f4be4ee493e17bd89ba3d6c0
Ідентифікатор плану:
UA-P-2024-12-19-017603-a
Тип процедури:
Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник:
Пристолична сільська рада
×
-
Код ЄДРПОУ:
04527520
-
Адреса:
08325, Україна, Київська область, село Щасливе, вул.Фестивальна б.39, Бориспільського р-ну
-
Категорія:
Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Замовник:
Пристолична сільська рада
×
-
Код ЄДРПОУ:
04527520
-
Адреса:
08325, Україна, Київська область, село Щасливе, вул.Фестивальна б.39, Бориспільського р-ну
-
Категорія:
Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Очікувана вартість:
3 486.26 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі:
Канцелярські товари різні, а саме: згідно коду ДК 021:2015: 30190000-7 "Офісне устаткування та приладдя різне"
Примітки:
Відповідно до пункту 15 Особливостей якщо у замовника виникла додаткова потреба (яку замовник не міг передбачити на момент здійснення закупівлі за тотожним предметом закупівлі) у здійснення закупівлі за предметом закупівлі, закупівля за яким ним вже була здійснена у поточному році, очікувана вартість такого предмета закупівлі не додається до очікуваної вартості тотожного предмета закупівлі (тотожних предметів закупівель), закупівля яких була здійснена. Замовник обирає вид закупівлі такого предмета закупівлі з урахуванням вартісних меж, визначених Особливостями. Рішенням сесії Пристоличної сільської ради від 07.11.2024 року №2875-50-VIII було збільшено видатки загального фонду сільського бюджету Пристоличної сільської ради по ТПКВКМБ 0110160 «Керівництво і управління у відповідній сфері у містах ( місті Києві) селищах, селах, об’єднаних територіальних громадах»» та КЕКВ 2210 в сумі: 90000.00 грн. на канцелярські товари та супутнє приладдя
Річний план закупівлі на:
2024
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі:
Грудень 2024
Класифікатор ДК 021:2015:
30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
КЕКВ:
2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
КЕКВ:
2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
КЕКВ:
2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
Дата опублікування:
19.12.2024 14:35
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Календар квартальний на 3 пружини Б.Т.
Кількість
7 штука
Період постачання
до 31.12.2024
Олівець Axent 9003 з гумкою
Кількість
20 штука
Період постачання
до 31.12.2024
Ручка кулькова EKONOMIX RANGE
Кількість
50 штука
Період постачання
до 31.12.2024
Лінійка пластикова Buromax 30 см чорна
Кількість
3 штука
Період постачання
до 31.12.2024
Маркер перманентний Centropen 8566
Кількість
10 штука
Період постачання
до 31.12.2024
Набір маркерів текстових Optima 15812 8 шт.
Кількість
2 штука
Період постачання
до 31.12.2024
Скотч пакувальний BuroMAX 48 мм х 90мх45мкм прозорий ВМ. 7025-00
Кількість
12 штука
Період постачання
до 31.12.2024
Файли А4 глянцеві 40мкн Е31107 (100 шт)
Кількість
10 штука
Період постачання
до 31.12.2024
Клей-олівець 25г Buromax "Eko-Line" ВМ4912
Кількість
6 штука
Період постачання
до 31.12.2024
Скоби для зшивання Buromax Люкс №24/6, 1000шт ВМ.4412
Кількість
20 штука
Період постачання
до 31.12.2024
Джерела фінансування
Джерело
Опис
Сума
ДжерелоМісцевий бюджет
Опис
Сума3 486.26 UAH