• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Офісне устаткування та приладдя різне (канцелярські товари)

Оголошено тендер

31 573.80 UAH
Номер: 9d6d0fa08f554d9187b86577b73f0fbd
Ідентифікатор плану: UA-P-2024-12-18-018361-a
Тип процедури: Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник: Управління соціального захисту населення Лубенської районної державної адміністрації
Замовник: Управління соціального захисту населення Лубенської районної державної адміністрації
Очікувана вартість: 31 573.80 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі: Офісне устаткування та приладдя різне (канцелярські товари)
Річний план закупівлі на: 2024
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: Грудень 2024
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
КЕКВ: 2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
Дата опублікування: 18.12.2024 14:31

Документи

  Відобразити таблицею

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Файл А-4 40мкм глянцевий Fresh
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 10 паковання
Період постачання до 31.12.2024
Папір А-4 45 г 500 арк
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 25 пачка
Період постачання до 31.12.2024
Папір А-4 80 г 500 арк Maestro Standart+, Mondi
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 170 пачка
Період постачання до 31.12.2024

Джерела фінансування

Джерело
Опис
Сума
ДжерелоДержавний бюджет України
Опис
Сума31 573.80 UAH