• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Придбання паперу А4 та канцелярського приладдя

Оголошено тендер

2 350.76 UAH
Номер: 5a699855d74d4c64a07262329143cfb5
Ідентифікатор плану: UA-P-2024-12-18-008474-a
Тип процедури: Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник: Управління житлово-комунального господарства Стрийської міської ради Стрийського району Львівської області
Замовник: Управління житлово-комунального господарства Стрийської міської ради Стрийського району Львівської області
Очікувана вартість: 2 350.76 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі: Придбання паперу А4 та канцелярського приладдя
Річний план закупівлі на: 2024
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: Грудень 2024
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
КЕКВ: 2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
Дата опублікування: 18.12.2024 11:05

Документи

  Відобразити таблицею

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Файл глянц А 4
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 6 пачка
Період постачання до 31.12.2024
Папка зшвидкозшивач карт.
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 100 штука
Період постачання до 31.12.2024
Сегрегатор 70 мм
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 6 штука
Період постачання до 31.12.2024
Папка-кліпборд А 4
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 2 штука
Період постачання до 31.12.2024
Коректор стрічковий
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 4 штука
Період постачання до 31.12.2024
Коректор-ручка
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 6 штука
Період постачання до 31.12.2024

Джерела фінансування

Джерело
Опис
Сума
ДжерелоМісцевий бюджет
Опис
Сума2 350.76 UAH