• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

ДК 021:2015-3019 Офісне устаткування та приладдя різне ( папір А4, ручка)

Оголошено тендер

19 000.00 UAH
Номер: c300de19cae94c08bd5e40ad5e91dbf9
Ідентифікатор плану: UA-P-2024-12-17-023477-a
Тип процедури: Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник: Відділ житлово-комунального господарства, архітектури, містобудування, інфраструктури, цивільного захисту населення та оборонної роботи Звягельської районної державної адміністрації Житомирської області
Замовник: Відділ житлово-комунального господарства, архітектури, містобудування, інфраструктури, цивільного захисту населення та оборонної роботи Звягельської районної державної адміністрації Житомирської області
Очікувана вартість: 19 000.00 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі: ДК 021:2015-3019 Офісне устаткування та приладдя різне ( папір А4, ручка)
Річний план закупівлі на: 2024
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: Грудень 2024
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
КЕКВ: 2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
Дата опублікування: 17.12.2024 15:58

Документи

  Відобразити таблицею

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Папір А4 80г/м2 Maestro Standart
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 105 пачка
Період постачання до 20.12.2024
ручка "1 Вересня"
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 10 штука
Період постачання до 20.12.2024

Джерела фінансування

Джерело
Опис
Сума
ДжерелоДержавний бюджет України
Опис
Сума19 000.00 UAH