• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Файл Fresh А4 0.03 мм глян; Сегрегатор SK А4/75 мікс; Ручка кулькова «Axent» АВ1000 «Fest» синя; Папір «Budget Lyreco» А4 80г/м2; Маркер «Schneider» 1503 «JOB 150» текстовий. (Код номенклатурної позиції ДК 021:2015 30192700-8 «Канцелярські товари», ДК 021:2015 30199500-5 «Сегрегатори, лотки для листів, коробки для зберігання паперів та подібне приладдя», ДК 021:2015: 30192121-5 «Кулькові ручки», ДК 021:2015 30192700-8 «Канцелярські товари», ДК 021:2015 30192125-3 «Маркери»)

Оголошено тендер

4 800.00 UAH
Номер: 73b161ac74694da691c80d1fb73bc443
Ідентифікатор плану: UA-P-2024-12-12-004010-a
Тип процедури: Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник: Комунальне підприємство "Регіональний медичний центр родинного здоров'я" Дніпропетровської обласної ради"
Замовник: Комунальне підприємство "Регіональний медичний центр родинного здоров'я" Дніпропетровської обласної ради"
Очікувана вартість: 4 800.00 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі: Файл Fresh А4 0.03 мм глян; Сегрегатор SK А4/75 мікс; Ручка кулькова «Axent» АВ1000 «Fest» синя; Папір «Budget Lyreco» А4 80г/м2; Маркер «Schneider» 1503 «JOB 150» текстовий. (Код номенклатурної позиції ДК 021:2015 30192700-8 «Канцелярські товари», ДК 021:2015 30199500-5 «Сегрегатори, лотки для листів, коробки для зберігання паперів та подібне приладдя», ДК 021:2015: 30192121-5 «Кулькові ручки», ДК 021:2015 30192700-8 «Канцелярські товари», ДК 021:2015 30192125-3 «Маркери»)
Примітки: Для забезпечення функціонування підприємства та виконання покладених на нього завдань є нагальна термінова потреба у проведені закупівлі. Закупівля проводиться за кошти Субгранта та відповідно до п.11 постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 № 1178 «Про затвердження Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, зі змінами та доповненням
Річний план закупівлі на: 2024
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: Грудень 2024
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Дата опублікування: 12.12.2024 10:03

Документи

  Відобразити таблицею

Джерела фінансування

Джерело
Опис
Сума
ДжерелоІнше
ОписКошти Субгранта
Сума4 800.00 UAH