-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
Офісне устаткування та приладдя різне (Канцелярські товари в асортименті)
Оголошено тендер
11 932.42
UAH
Номер:
6c1850935f36490ba057b88fdb7441f1
Ідентифікатор плану:
UA-P-2024-12-11-022161-a
Тип процедури:
Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник:
Головне управління Держпродспоживслужби в Рівненській області
×
-
Код ЄДРПОУ:
40309748
-
Адреса:
33025, Україна, Рівненська область, Рівне, Малорівненська, 91
-
Категорія:
Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Замовник:
Головне управління Держпродспоживслужби в Рівненській області
×
-
Код ЄДРПОУ:
40309748
-
Адреса:
33025, Україна, Рівненська область, Рівне, Малорівненська, 91
-
Категорія:
Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Очікувана вартість:
11 932.42 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі:
Офісне устаткування та приладдя різне (Канцелярські товари в асортименті)
Примітки:
Закупівля без використання електронної системи здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 за № 1178 (зі змінами). Закупівля здійснюється відповідно до пп. 22 абзац 5 п.13 Постанови КМУ від 12.10.2022 №1178 (зі змінами) а саме: Придбання замовниками товарів і послуг, вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень та є меншою, ніж 200 тис. гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли закупівля товарів і послуг здійснюється у підприємства або організації, що засновані громадською організацією осіб з інвалідністю та отримали дозвіл на право користування пільгами з оподаткування відповідно до законодавства.
Річний план закупівлі на:
2024
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі:
Грудень 2024
Класифікатор ДК 021:2015:
30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
КЕКВ:
2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
Дата опублікування:
11.12.2024 16:09
Історія обґрунтування:
×
-
Опис обґрунтування:
пп 22, абзац 5 п.13 Особливостей : Придбання замовниками товарів і послуг, вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень та є меншою, ніж 200 тис. гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли закупівля товарів і послуг здійснюється у підприємства або організації, що засновані громадською організацією осіб з інвалідністю та отримали дозвіл на право користування пільгами з оподаткування відповідно до законодавства. Так як відповідно до Розпорядження голови обласної державної адміністрації-начальника обласної військової адміністрації № 698 від 17.09.2021 року «Про надання дозволу на право користування пільгами з оподаткування» та Розпорядження голови обласної державної адміністрації-начальника обласної військової адміністрації № 268 від 16.09.2022 року «Про продовження дозволу на право користування пільгами з оподаткування» та Переліком підприємств та організацій громадських організацій осіб з інвалідністю, яким продовжується дозвіл на право користування пільгами з оподаткування на період дії воєнного стану в Україні та протягом двох календарних кварталів після його припинення або скасування надано Підприємству "Рівне-Інвагруп" РООІ СОІУ,( код ЄДРПОУ 32038522)
-
Дата публікації:
11.12.2024 16:10
Документи
Джерела фінансування
Джерело
Опис
Сума
ДжерелоДержавний бюджет України
ОписКошти Державного бюджету України
Сума11 932.42 UAH