• Запит (ціни) пропозицій
  • КЕП
  • Prozorro Market

ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне (Папір для друку, А4, 80 г/м², СIE 150%, 103 мкм, 91%, 500 арк., білий; Ручка кулькова, неавтоматична, пластиковий корпус, пише синім, 0,5мм; Олівець графітовий HB, дерев'яний, заточений, з ластиком; Файли для документів А4, PP 40 мкм, глянець прозорий; Маркер для виділення тексту, клиноподібний, 1-5 мм, жовтий; Лоток для паперів, горизонтальний, А4, чорний; Лоток для паперів, звичайний, вертикальний, пластиковий, А4, чорний; Скріпки металеві 25-33мм, круглі, нікельовані, 100шт.; Скріпки металеві 50мм, круглі, нікельовані, 100шт.; Затискачі для паперів 51-55мм, 12шт. в пачці; Блокнот, А5, тверда обкладинка, 96 арк, клітинка; Папка-реєстратор А4, 75 мм, картон з ламінацією, 450 аркушів, колір в асортименті; Діркопробивачі з лінійкою, 20 листів, металеві; Степлер , №24/6, від 20 арк., метал/пластик; Скоби для степлера №24/6, 1000 шт.)

Оголошено тендер

5 665.00 UAH
Номер: d3f28605c1ba45e481132f01361f7e00
Ідентифікатор плану: UA-P-2024-12-10-026582-a
Тип процедури: Запит (ціни) пропозицій
Закупівельник: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВОЛОДИМИРСЬКЕ ТЕРИТОРІАЛЬНЕ МЕДИЧНЕ ОБ'ЄДНАННЯ" ВОЛОДИМИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Замовник: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВОЛОДИМИРСЬКЕ ТЕРИТОРІАЛЬНЕ МЕДИЧНЕ ОБ'ЄДНАННЯ" ВОЛОДИМИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Очікувана вартість: 5 665.00 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі: ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне (Папір для друку, А4, 80 г/м², СIE 150%, 103 мкм, 91%, 500 арк., білий; Ручка кулькова, неавтоматична, пластиковий корпус, пише синім, 0,5мм; Олівець графітовий HB, дерев'яний, заточений, з ластиком; Файли для документів А4, PP 40 мкм, глянець прозорий; Маркер для виділення тексту, клиноподібний, 1-5 мм, жовтий; Лоток для паперів, горизонтальний, А4, чорний; Лоток для паперів, звичайний, вертикальний, пластиковий, А4, чорний; Скріпки металеві 25-33мм, круглі, нікельовані, 100шт.; Скріпки металеві 50мм, круглі, нікельовані, 100шт.; Затискачі для паперів 51-55мм, 12шт. в пачці; Блокнот, А5, тверда обкладинка, 96 арк, клітинка; Папка-реєстратор А4, 75 мм, картон з ламінацією, 450 аркушів, колір в асортименті; Діркопробивачі з лінійкою, 20 листів, металеві; Степлер , №24/6, від 20 арк., метал/пластик; Скоби для степлера №24/6, 1000 шт.)
Примітки: Закупівля здійснюється з коштів бюджету проєкту № PLUA.02.01-IP.01-0028/23-00 Спільний розвиток реабілітаційних послуг у муніципальних лікарнях у Білостоці та Володимирі (далі - Проєкт), що впроваджується в рамках Програми Interreg NEXT Польща–Україна через Міністерство фондів розвитку та регіональної політики Республіки Польща, тобто фінансується за рахунок міжнародної технічної допомоги, яка надається відповідно до міжнародного договору - Рамкова Угода між Урядом України та Комісією Європейських Співтовариств, ратифікована Законом України від 3 вересня 2008 р. No 360-VI; Угода про фінансування Програми Interreg (Interreg VI-A) NEXT Польща — Україна від 1 грудня 2023 року, ратифікована Законом України від 9 травня 2024 р. No 3719-ІХ.
Річний план закупівлі на: 2024
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: Грудень 2024
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Дата опублікування: 10.12.2024 20:35

Документи

  Відобразити таблицею

Джерела фінансування

Джерело
Опис
Сума
ДжерелоІнше
ОписКошти бюджету проєкту № PLUA.02.01-IP.01-0028/23-00 Спільний розвиток реабілітаційних послуг у муніципальних лікарнях у Білостоці та Володимирі (далі - Проєкт), що впроваджується в рамках Програми Interreg NEXT Польща–Україна через Міністерство фондів розвитку та регіональної політики Республіки Польща
Сума5 665.00 UAH