• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Папір офісний А4, код ДК 021:2015 30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне»

Оголошено тендер

8 213.00 UAH
Номер: a371f6529ba44200b0fa12875b3becee
Ідентифікатор плану: UA-P-2024-12-10-004435-a
Тип процедури: Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник: УПРАВЛІННЯ СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ НАСЕЛЕННЯ ТА ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я ІЛЛІНЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Замовник: УПРАВЛІННЯ СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ НАСЕЛЕННЯ ТА ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я ІЛЛІНЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Очікувана вартість: 8 213.00 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі: Папір офісний А4, код ДК 021:2015 30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне»
Річний план закупівлі на: 2024
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: Грудень 2024
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
КЕКВ: 2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
Дата опублікування: 10.12.2024 10:15

Документи

  Відобразити таблицею

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Папір А4/80 MAGISTR ECO
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 30 пачка
Період постачання (не задано)
Папір А4/80 ZOOM
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 10 пачка
Період постачання (не задано)
Папір А4/80 CLIO
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 5 пачка
Період постачання (не задано)

Джерела фінансування

Джерело
Опис
Сума
ДжерелоМісцевий бюджет
Опис
Сума8 213.00 UAH