• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне (ДК 021:2015 30192700-8 Канцелярські товари: папір ксероксний)

Оголошено тендер

1 290.90 UAH
Номер: 93268b9645d5487084a910764526a8c7
Ідентифікатор плану: UA-P-2024-12-09-009127-a
Тип процедури: Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник: Комунальний заклад "Прилуцький навчально-реабілітаційний центр"
Замовник: Комунальний заклад "Прилуцький навчально-реабілітаційний центр"
Очікувана вартість: 1 290.90 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне (ДК 021:2015 30192700-8 Канцелярські товари: папір ксероксний)
Примітки: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне (ДК 021:2015 30192700-8 Канцелярські товари: папір ксероксний) Річний план закупівель затверджено рішенням уповноваженої особи, протокол №142 від 05.12.2024 року. Категорія замовника - пункт 1 частина 3 стаття 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Тип процедури закупівлі: договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель з урахуванням ОСОБЛИВОСТЕЙ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178.
Річний план закупівлі на: 2024
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: Грудень 2024
Класифікатор ДК 021:2015: 30192700-8 Канцелярські товари
КЕКВ: 2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
Дата опублікування: 09.12.2024 11:52

Документи

  Відобразити таблицею

Джерела фінансування

Джерело
Опис
Сума
ДжерелоВласний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства)
Опис
Сума1 290.90 UAH