• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Придбання канцелярських товарів

Оголошено тендер

2 300.00 UAH
Номер: 13cef20dc53a48949841df3d026d8c69
Ідентифікатор плану: UA-P-2024-12-03-000189-a
Тип процедури: Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник: Відділ фінансів Сєвєродонецької районної державної адміністрації Луганської області
Замовник: Відділ фінансів Сєвєродонецької районної державної адміністрації Луганської області
Очікувана вартість: 2 300.00 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі: Придбання канцелярських товарів
Річний план закупівлі на: 2024
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: Грудень 2024
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
КЕКВ: 2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
Дата опублікування: 03.12.2024 07:55

Документи

  Відобразити таблицею

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Папір А4 80г/кв.м (500арк.)
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 8 штука
Період постачання до 31.12.2024
Файли А4 30мкм (100 шт.)
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 3 штука
Період постачання до 31.12.2024
Папка-швидкозшивач А4 з прозорим верхом
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 20 штука
Період постачання до 31.12.2024
Ручка Writo-meter 10км
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 5 штука
Період постачання до 31.12.2024
Клей ПВА 200мл
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 1 штука
Період постачання до 31.12.2024
Папка-швидкозшивач картонна
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 15 штука
Період постачання до 31.12.2024
Олівець Marco
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 7 штука
Період постачання до 31.12.2024

Джерела фінансування

Джерело
Опис
Сума
ДжерелоДержавний бюджет України
Опис
Сума2 300.00 UAH