• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Офісне устаткування та приладдя різне

Оголошено тендер

8 329.12 UAH
Номер: e231616298704ef9bf4dad03baedf6ea
Ідентифікатор плану: UA-P-2024-11-26-020904-a
Тип процедури: Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник: Управління охорони здоров'я Луцької міської ради
Замовник: Управління охорони здоров'я Луцької міської ради
Очікувана вартість: 8 329.12 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі: Офісне устаткування та приладдя різне
Річний план закупівлі на: 2024
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: Листопад 2024
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
КЕКВ: 2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
Дата опублікування: 26.11.2024 16:45

Документи

  Відобразити таблицею

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
скоби 24/6, 1000 шт
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 5 пачка
Період постачання до 29.11.2024
скоби 10/5, 1000 шт
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 5 пачка
Період постачання до 29.11.2024
коректор ручка 12 мл
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 5 штука
Період постачання до 29.11.2024
папка на кнопці
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 5 штука
Період постачання до 29.11.2024
папір для офісної техніки
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 5 пачка
Період постачання до 29.11.2024
папір EURO А4
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 46 пачка
Період постачання до 29.11.2024
папка на гумках
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 5 штука
Період постачання до 29.11.2024

Джерела фінансування

Джерело
Опис
Сума
ДжерелоМісцевий бюджет
Опис
Сума8 329.12 UAH