• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Канцтовари

Оголошено тендер

6 509.20 UAH
Номер: 70ebd14e640042b09dd5060a2b421007
Ідентифікатор плану: UA-P-2024-11-19-011692-a
Тип процедури: Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник: Відділ освіти, молоді та спорту Липоводолинської селищної ради
Замовник: Відділ освіти, молоді та спорту Липоводолинської селищної ради
Очікувана вартість: 6 509.20 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі: Канцтовари
Річний план закупівлі на: 2024
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: Листопад 2024
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
КЕКВ: 2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
КЕКВ: 2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
КЕКВ: 2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
Дата опублікування: 19.11.2024 13:33

Документи

  Відобразити таблицею

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Папір
Код ДК 021:2015: 30197630-1 Папір для друку
Кількість 51 штука
Період постачання до 31.12.2024
Файли
Код ДК 021:2015: 30191000-4 Офісне устаткування, крім меблів
Кількість 2 штука
Період постачання до 31.12.2024
Папка
Код ДК 021:2015: 30191000-4 Офісне устаткування, крім меблів
Кількість 21 штука
Період постачання до 31.12.2024
Регістр
Код ДК 021:2015: 30191000-4 Офісне устаткування, крім меблів
Кількість 4 штука
Період постачання до 31.12.2024
Скотч
Код ДК 021:2015: 30191000-4 Офісне устаткування, крім меблів
Кількість 1 штука
Період постачання до 31.12.2024
Ручка
Код ДК 021:2015: 30191000-4 Офісне устаткування, крім меблів
Кількість 2 штука
Період постачання до 31.12.2024
Книга канцелярська
Код ДК 021:2015: 30191000-4 Офісне устаткування, крім меблів
Кількість 1 штука
Період постачання до 31.12.2024
Клей
Код ДК 021:2015: 30191000-4 Офісне устаткування, крім меблів
Кількість 1 штука
Період постачання до 31.12.2024

Джерела фінансування

Джерело
Опис
Сума
ДжерелоВласний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства)
Опис
Сума6 509.20 UAH