-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
ДК 021:2015: 30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Оголошено тендер
12 390.00
UAH
Номер:
30d299df497f4a648cac8c575fefb7e7
Ідентифікатор плану:
UA-P-2024-11-14-001067-a
Тип процедури:
Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник:
Маяківська сільська рада
×
-
Код ЄДРПОУ:
04377747
-
Адреса:
67654, Україна, Одеська область, село Маяки, вул. Європейська, 99
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Замовник:
Маяківська сільська рада
×
-
Код ЄДРПОУ:
04377747
-
Адреса:
67654, Україна, Одеська область, село Маяки, вул. Європейська, 99
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Очікувана вартість:
12 390.00 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі:
ДК 021:2015: 30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Річний план закупівлі на:
2024
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі:
Листопад 2024
Класифікатор ДК 021:2015:
30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
КЕКВ:
2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
Дата опублікування:
14.11.2024 09:07
Історія обґрунтування:
×
-
Опис обґрунтування:
Закупівля здійснюється відповідно до пункту 11 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені за наявною потребою, для забезпечення безперебійної роботи та належного виконання функцій апарату Маяківської сільської ради. Розмір бюджетного призначення в межах видатків, та очікувана вартість предмета закупівлі визначена на підставі розрахунку очікуваної вартості товарів/послуг методом порівняння ринкових цін, беручи до уваги наказ Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» (із змінами).
-
Дата публікації:
14.11.2024 09:09
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Папір А4 (500арк.)Crystal Pro 80
Кількість
70 пачка
Період постачання
до 31.12.2024
Джерела фінансування
Джерело
Опис
Сума
ДжерелоМісцевий бюджет
ОписДК 021:2015: 30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Сума12 390.00 UAH