-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
Меню-вимога, табель обліку робочого часу А3, Графік обліку робочого часу, Накладна-вимога 434-мех, Відоміть видачі матеріалів, Лист лікарських призначень, направлення на масаж, Листок призначень препаратів наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів хворим, які отримують лікування в стаціонарних або амбулаторних умовах (ДК 021:2015 22820000-4 Бланки)
Оголошено тендер
3 629.00
UAH
Номер:
581f654d76a542b49f3959ee7486406f
Ідентифікатор плану:
UA-P-2024-11-14-000079-a
Тип процедури:
Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «КІРОВОГРАДСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР МЕДИЧНОЇ РЕАБІЛІТАЦІЇ ТА ПАЛІАТИВНОЇ ДОПОМОГИ ДІТЯМ» КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
×
-
Код ЄДРПОУ:
23227427
-
Адреса:
25009, Україна, Кіровоградська область, КРОПИВНИЦЬКИЙ, вул. Глинки 46
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КІРОВОГРАДСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ СПЕЦІАЛІЗОВАНИЙ БУДИНОК ДИТИНИ НОВОГО ТИПУ КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
×
-
Код ЄДРПОУ:
23227427
-
Контактна особа:
Болотських Альбіна Юріївна +380505795320 rebenka.dom@ukr.net
-
Адреса:
25009, Україна, Кіровоградська область, КРОПИВНИЦЬКИЙ, м. Кропивницький, вул. Глинки 46
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Очікувана вартість:
3 629.00 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі:
Меню-вимога, табель обліку робочого часу А3, Графік обліку робочого часу, Накладна-вимога 434-мех, Відоміть видачі матеріалів, Лист лікарських призначень, направлення на масаж, Листок призначень препаратів наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів хворим, які отримують лікування в стаціонарних або амбулаторних умовах (ДК 021:2015 22820000-4 Бланки)
Річний план закупівлі на:
2024
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі:
Листопад 2024
Класифікатор ДК 021:2015:
22820000-4 Бланки
КЕКВ:
2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
Дата опублікування:
14.11.2024 01:51
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Меню-вимога
Кількість
1000 штука
Період постачання
до 31.12.2024
табель обліку робочого часу А3
Кількість
500 штука
Період постачання
до 31.12.2024
Графік обліку робочого часу
Кількість
500 штука
Період постачання
до 31.12.2024
Накладна-вимога 434-мех
Кількість
250 штука
Період постачання
до 31.12.2024
Відоміть видачі матеріалів
Кількість
1000 штука
Період постачання
до 31.12.2024
Лист лікарських призначень
Кількість
500 штука
Період постачання
до 31.12.2024
направлення на масаж
Кількість
250 штука
Період постачання
до 31.12.2024
Листок призначень препаратів наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів хворим, які отримують лікування в стаціонарних або амбулаторних умовах
Кількість
50 штука
Період постачання
до 31.12.2024
Джерела фінансування
Джерело
Опис
Сума
ДжерелоМісцевий бюджет
Опис
Сума3 629.00 UAH