• Запит (ціни) пропозицій
  • КЕП
  • Prozorro Market

ДК 021:2015:30190000-7 – Офісне устаткування та приладдя різне (Канцелярські товари).

Оголошено тендер

414 200.00 UAH
Номер: 18fe069992e6490b9c13a3d0e56584f0
Ідентифікатор плану: UA-P-2024-10-28-007715-a
Тип процедури: Запит (ціни) пропозицій
Закупівельник: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХЕРСОНСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІМ. Є. Є. КАРАБЕЛЕША" ХЕРСОНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Замовник: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХЕРСОНСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІМ. Є. Є. КАРАБЕЛЕША" ХЕРСОНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Очікувана вартість: 414 200.00 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі: ДК 021:2015:30190000-7 – Офісне устаткування та приладдя різне (Канцелярські товари).
Примітки: Закупівля щодо потреб на 2025 рік, здійснюється згідно з Законом України «Про публічні закупівлі» та урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості) - згідно з пунктом 12 Особливостей, де встановлено, що в разі здійснення закупівлі товару, вартість якого становить або перевищує 100 тис. гривень, з використанням електронного каталогу, замовник здійснює відбір постачальника шляхом запиту ціни пропозицій постачальників відповідно до Порядку формування та використання електронного каталогу, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14.09.2020, затверджено протоколом №301 від 28.10.2024р.
Річний план закупівлі на: 2024
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: Жовтень 2024
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Дата опублікування: 28.10.2024 12:32

Документи

  Відобразити таблицею

Джерела фінансування

Джерело
Опис
Сума
ДжерелоІнше
ОписКошти НСЗУ
Сума414 200.00 UAH