-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
Файл для докум. А4+,30мкм,100шт. BUROMAX; Зошит канцелярський А4, 96 арк., клітинка,офсет, картонна обкладинка; Папка на зав’язках А4, клеєний клапан; Ручка гелева Rouber Touch.1.0 мм, чорні чорнила; Коректор стрічковий 5мм х10 м., карт.блістер; Зошит 48 ТЕТРАДА (клітинка)/10; Папір А4/80 Мaestro standart» 500 арк./5; Касова стрічка термо 57 мм,19 метрів; Папка пласт А4 на гумках,JOBMAX;чорний; Скріпки нікельовані 28мм,100 шт,п’ятикутні, нікельовані;Стрижень гелевий 0,5 мм чорний CR-601B за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Оголошено тендер
2 235.00
UAH
Номер:
90b1b5233dfb4a30b5ad907e7137f0ae
Ідентифікатор плану:
UA-P-2024-10-23-006399-a
Тип процедури:
Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник:
комунальне підприємство «Міська стоматологічна поліклініка» Олександрійської міської ради
×
-
Код ЄДРПОУ:
23230659
-
Адреса:
28000, Україна, Кіровоградська область, м. Олександрія, пл. Соборна, 7
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Замовник:
комунальне підприємство «Міська стоматологічна поліклініка» Олександрійської міської ради
×
-
Код ЄДРПОУ:
23230659
-
Адреса:
28000, Україна, Кіровоградська область, м. Олександрія, пл. Соборна, 7
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Очікувана вартість:
2 235.00 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі:
Файл для докум. А4+,30мкм,100шт. BUROMAX; Зошит канцелярський А4, 96 арк., клітинка,офсет, картонна обкладинка; Папка на зав’язках А4, клеєний клапан; Ручка гелева Rouber Touch.1.0 мм, чорні чорнила; Коректор стрічковий 5мм х10 м., карт.блістер; Зошит 48 ТЕТРАДА (клітинка)/10; Папір А4/80 Мaestro standart» 500 арк./5; Касова стрічка термо 57 мм,19 метрів; Папка пласт А4 на гумках,JOBMAX;чорний; Скріпки нікельовані 28мм,100 шт,п’ятикутні, нікельовані;Стрижень гелевий 0,5 мм чорний CR-601B за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Річний план закупівлі на:
2024
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі:
Жовтень 2024
Класифікатор ДК 021:2015:
30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Дата опублікування:
23.10.2024 11:29
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Файл для докум. А4+,30мкм,100шт. BUROMAX
Кількість
5 штука
Період постачання
(не задано)
Зошит канцелярський А4, 96 арк., клітинка,офсет, картонна обкладинка
Кількість
1 штука
Період постачання
(не задано)
Папка на зав’язках А4, клеєний клапан
Кількість
5 штука
Період постачання
(не задано)
Ручка гелева Rouber Touch.1.0 мм, чорні чорнила
Кількість
1 штука
Період постачання
(не задано)
Коректор стрічковий 5мм х10 м., карт.блістер
Кількість
1 штука
Період постачання
(не задано)
Зошит 48 ТЕТРАДА (клітинка)/10
Кількість
3 штука
Період постачання
(не задано)
Папір А4/80 Мaestro standart» 500 арк./5
Кількість
5 пачка
Період постачання
(не задано)
Касова стрічка термо 57 мм,19 метрів
Кількість
50 штука
Період постачання
(не задано)
Папка пласт А4 на гумках,JOBMAX;чорний
Кількість
1 штука
Період постачання
(не задано)
Скріпки нікельовані 28мм,100 шт,п’ятикутні, нікельовані
Кількість
3 штука
Період постачання
(не задано)
Стрижень гелевий 0,5 мм чорний CR-601B
Кількість
3 штука
Період постачання
(не задано)
Джерела фінансування
Джерело
Опис
Сума
ДжерелоВласний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства)
Опис
Сума2 235.00 UAH