• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Бланки

Оголошено тендер

18 000.00 UAH
Номер: a9eaa9eeab1347fe80ff2c44dac61f81
Ідентифікатор плану: UA-P-2024-10-15-014670-a
Тип процедури: Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник: Виконавчий комітет Житомирської міської ради Житомирської області
Замовник: Виконавчий комітет Житомирської міської ради Житомирської області
Очікувана вартість: 18 000.00 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі: Бланки
Примітки: Закупівля здійснюється відповідно Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», з метою задоволення нагальних потреб Замовника, необхідних під час воєнного стану.(відділ господарського забезпечення міської ради).
Річний план закупівлі на: 2024
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: Жовтень 2024
Класифікатор ДК 021:2015: 22820000-4 Бланки
КЕКВ: 2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
Дата опублікування: 15.10.2024 15:27

Документи

  Відобразити таблицею

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Бланки протоколів про адмінпорушення
Код ДК 021:2015: 22820000-4 Бланки
Кількість 2000 штука
Період постачання (не задано)

Джерела фінансування

Джерело
Опис
Сума
ДжерелоМісцевий бюджет
ОписКПКВК 0210160
Сума18 000.00 UAH