-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
Придбання канцтоварів, а саме Папір А4 Smart Line Office та канцелярські товари (код ДК 021:2015 - 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне)
Оголошено тендер
12 430.98
UAH
Номер:
5e73c58abe1144c684197f4c8371e192
Ідентифікатор плану:
UA-P-2024-10-15-000415-a
Тип процедури:
Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник:
Виконавчий комітет Червоногригорівської селищної ради Нікопольського району Дніпропетровської області
×
-
Код ЄДРПОУ:
41783306
-
Адреса:
53283, Україна, Дніпропетровська область, смт Червоногригорівка, вул. Ярмарочна, 33
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Замовник:
Виконавчий комітет Червоногригорівської селищної ради Нікопольського району Дніпропетровської області
×
-
Код ЄДРПОУ:
41783306
-
Адреса:
53283, Україна, Дніпропетровська область, смт Червоногригорівка, вул. Ярмарочна, 33
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Очікувана вартість:
12 430.98 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі:
Придбання канцтоварів, а саме Папір А4 Smart Line Office та канцелярські товари (код ДК 021:2015 - 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне)
Річний план закупівлі на:
2024
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі:
Жовтень 2024
Класифікатор ДК 021:2015:
30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
КЕКВ:
2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
Дата опублікування:
15.10.2024 08:34
Історія обґрунтування:
×
-
Опис обґрунтування:
Відповідно до Розпорядження селищного голови Червоногригорівської селищної ради № 268 від 09.10.2024 року існує потреба у здійсненні закупівлі канцтоварів, а саме Папір А4 Smart Line Office та канцелярські товари, ( код ДК 021:2015 : 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне) очікуваною вартістю 12 430,98 грн (Дванадцять тисяч чотириста тридцять гривень 98 копійок). Пунктом 37 Прикінцевих положень Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) передбачено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз. Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року № 1178 затверджені Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (Далі – Особливості). Підпунктом 2 пункту 13 Особливостей передбачено, що придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли замовник перебуває на території активних бойових дій, які не були завершені на дату укладення договору про закупівлю. Наказом Міністерства з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України від 22.12.2022 року № 309 затверджено Перелік територій, на яких ведуться (велися) бойові дії або тимчасово окупованих Російською Федерацією (далі - Перелік). Виконавчий комітет Червоногригорівської селищної рад
-
Дата публікації:
15.10.2024 08:34
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Папір А4 Smart Line Office щ.80, 500 арк, клас С+
Кількість
50 пачка
Період постачання
(не задано)
Коректор-ручка 10мл Delta by Axent D7013
Кількість
5 штука
Період постачання
(не задано)
Стрічка поліпропіленова з липким шаром 48х100 Y Profi 40мкн. проз.
Кількість
5 штука
Період постачання
(не задано)
Швидкозшивач пласт. А4 E31510-02 глянець з європерф. синій
Кількість
100 штука
Період постачання
(не задано)
Лоток для паперів гориз.КІП ЛГ-06 чорний
Кількість
10 штука
Період постачання
(не задано)
Планшет з кліипом 4OFFICE A4 PVC 4-257 чорний
Кількість
5 штука
Період постачання
(не задано)
Органайзер настільний (КіП) В23 вертушка мал.чорн.
Кількість
2 штука
Період постачання
(не задано)
Кнопки-цвяшки кольорові AXENT 50шт пластик контейнер 4213
Кількість
2 пачка
Період постачання
(не задано)
Папка-реєстратор Economix A4 70 мм бірюзова E39721-21
Кількість
5 штука
Період постачання
(не задано)
Папка-файл глянцевий "Svenk" А4 40мк прозор., 100 шт.
Кількість
10 пакунок
Період постачання
(не задано)
Лоток верт.3 від. метал. FS-05 (Z022) чорний
Кількість
2 штука
Період постачання
(не задано)
Лоток гориз.3 від. метал. FS-11 (Z003) чорний Leader
Кількість
1 штука
Період постачання
(не задано)
Дестеплер з замком "AXENT" 5550-01 чорний
Кількість
1 штука
Період постачання
(не задано)
Джерела фінансування
Джерело
Опис
Сума
ДжерелоМісцевий бюджет
Опис
Сума12 430.98 UAH