• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

офісне устаткування

Оголошено тендер

2 516.00 UAH
Номер: 48f9f9cb41974953a7a2f5fba5c90012
Ідентифікатор плану: UA-P-2024-10-10-003713-a
Тип процедури: Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник: КОРШІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА
Замовник: КОРШІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА
Очікувана вартість: 2 516.00 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі: офісне устаткування
Примітки: Процедуру обрано згідно ПОСТАНОВИ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування"
Річний план закупівлі на: 2024
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: Жовтень 2024
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
КЕКВ: 2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
Дата опублікування: 10.10.2024 10:33

Документи

  Відобразити таблицею

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
папір офісний А-4
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 5 штука
Період постачання до 09.10.2024
ручка гелева
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 12 штука
Період постачання до 09.10.2024
олівці кольорові
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 10 штука
Період постачання до 09.10.2024
пластилін
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 8 штука
Період постачання до 09.10.2024
гуаш
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 4 штука
Період постачання до 09.10.2024

Джерела фінансування

Джерело
Опис
Сума
ДжерелоМісцевий бюджет
Опис
Сума2 516.00 UAH